من یک سرمربی بی‌عرضه و ناشی هستم!

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فرق ما و پرسپولیس در این بود؛ یک تیم با سرمربی شجاع و کاربلد و یک تیم با بازیکنان خوب و سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساکت الهامی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل هوادار در نشست خبری گفت: قبل از هر چیز بابد از هواداران‌مان معذرت‌خواهی کنم. فرق دو تیم در یک چیز بود؛ یک تیم با سرمربی شجاع و کاربلد و یک تیم با بازیکنان خوب و سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من. نمی‌توان از بازیکنانم ایراد بگیرم. من یک سرمربی بی‌عرضه و ناشی هستم و فرق دو تیم همین بود.

وی ادامه داد: بی‌جهت نیست که پرسپولیس ۵ دوره قهرمان لیگ شده‌ است. آنها ۴ روز پیش در سوپرجام باختند، اما امروز فوتبالی فراتر از قبل انجام دادند و خیلی خوب برگشتند. مقصر اصلی این باخت فقط من بودم، عدم شجاعت و عدم ریکاوری خوب منجر به شکست در این بازی شد، تیمی که در ۵ دقیقه اول دو گل دریافت می‌کند قطعاً مربی‌اش یک مربی بی‌عرضه است.

الهامی یادآور شد: بازیکنان به بازی برگشتند و تلاش کردند و فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم برگردیم. ۱۰ نفره هم فرصت‌هایی داشتیم، اما به هدف نرسیدیم. باید شهامت این را داشته باشیم که به مردم جواب بدهیم و با صداقت گفتار  با پذیرفتن اشتباهات در ادامه راه بتوانیم موفق باشیم. فوتبال همین است و زندگی ادامه دارد. ۴ روز بعد بازی سخت دیگری داریم.

بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها پیگیر نتیجه پرسپولیس شدند

چند سوال صادقانه از صادق درودگر

اتفاق عجیب برای داوران استقلال و ذوب‌آهن

۲۵۳ ۲۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =