واکنش حقیقی به ادعای بازیکن پرسپولیس: NO COMMENT

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت: خطای بازیکن پرسپولیس روی من کارت قرمز داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا حقیقی که پس از شکست ۳ بر یک نساجی مقابل پرسپولیس، با مصدومیت مشغول خروج از ورزشگاه امام رضا مشهد بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز تکلیف مصدومیتم مشخص نیست. ابتدا باید تست MRI بگیرم تا پس از آن مشخص شود مصدومیت من چقدر جدی است. 

وی در مورد ادعای احسان پهلوان مبنی براینکه علیرضا حقیقی در آن صحنه مرتکب خطا شد، گفت: به قول انگلیسی‌ها NO COMMENT.

دروازه‌بان نساجی در خصوص شکست تیمش در این مسابقه توضیح داد: بازی خوبی بود. هرچند بد استارت زدیم. در ۲-۳ دقیقه اول ۲ گل خوردیم که شاکله تیم را به هم می‌ریزد اما بازگشت خوبی داشتیم. مقابل تیم خوبی مثل پرسپولیس پنج موقعیت ایجاد کردیم که از این فرصت‌های صددرصد فقط یک موقعیت گل شد.

حقیقی اضافه کرد: یک گل دیگر هم به ثمر رساندیم. وقتی فیلم آن صحنه را پس از بازی دیدیم، متوجه شدیم که این گل آفساید نبود. نمی‌خواهم وارد بحث داوری شوم اما باید در مورد چیزی که مربوط به خودم است صحبت کنم. مقابل استقلال با مهاجم حریف تک به تک شدم و وی تکلی زد که کشاله‌ام هفت سانت پاره شد و ران پایم هم آسیب دید.

وی گفت: در این بازی بار دیگر با بازیکن حریف تک به تک شدم و مرا زدند. اگر قرار بود این حرکت کارت داشته باشد، باید داور به پهلوان کارت قرمز نشان می‌داد. نمی‌خواهم در کار داور دخالت کنم اما ۲*۲ چهارتا می‌شود نه پنج‌تا. 

حقیقی ادامه داد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. این بازی گذشت ان‌شاءالله بتوانیم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

بیشتر بخوانید:

قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس زیر ۱۴ سال پیش‌مقدماتی جهانی

اتفاق عجیب برای داوران استقلال و ذوب‌آهن

من یک سرمربی بی‌عرضه و ناشی هستم!

۲۵۳ ۲۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =