رشد ۸۵ درصدی ایجاد زیرساخت‌ها در فرودگاه خرم آباد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از رشد ۸۵ درصدی و قابل قبول زیرساخت‌های فرودگاه خرم آباد در بحث امنیتی و پدافند غیرعامل خبر داد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، در بازدید از زیرساختهای فرودگاه خرم آباد، گفت: زیرساخت‌های فرودگاه شهدای خرم آباد در بحث امنیتی و پدافند غیر عامل رشد ۸۵ درصدی و قابل قبولی داشته است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد:  از ضروریات زیرساخت‌ها  اعم از آب، برق، گاز ،تلفن و غیره در قالب ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در زیرساخت های فرودگاه خرم آباد رخ داده که یک کار بسیار عظیمی است.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: پدافند غیرعامل به عنوان ضروری ترین نیاز جامعه امروزی است که باید بتوانیم از زیرساخت‌ها شناخت کاملی داشته باشیم.

دکتر ستاری اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۲۰ پروژه بهسازی در فرودگاه خرم آباد به بهره برداری رسیده که ضروری ترین مسیر ارتباطی و فرصت بسیار کم در بحث پروازهای هوایی است که باید تلاش های بسیاری در این راستا صورت بگیرد و زیرساخت های خوب هم می تواند ارتباط های خوبی با استان های همجوار ایجاد کند.

 وی یادآور شد: عملکرد مسئولین فرودگاه خرم آباد با کارهای بسیار خوبی که در زیرساخت انجام شده به یادگار خواهد ماند  و شاهد توسعه بیشتر آن باشیم.

وی تاکید کرد: همه زیرساخت‌های امنیتی استان باید مورد بازدید قرار بگیرند تا در صورت نواقص موارد رفع گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =