افتتاح ۱۶ طرح برق رسانی روستایی در استان سمنان

به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۶ طرح عمرانی برق رسانی روستایی در استان سمنان با صرف اعتباری به مبلغ ۱۴۶ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری واقع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب بیان کرد: سه طرح بهینه سازی شبکه فشارضعیف در روستاهای خیرآباد، دوزهیر و علاء در شهرستان سمنان با مبلغ هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بهره برداری شدند.

رضا علی اصغری به اجرای طرح تبدیل ۱۰ هزار و ۴۹۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در برخی روستاهای شاهرود با اعتبار هشت میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: طرح اصلاح شبکه روستاهای آهوانو، حسن آباد و صح با مبلغ سه میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال، طرح احداث پست هوایی در روستای وامرزان با اعتبار ۸۷۵  میلیون ریال و دو طرح تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار مربوط به روستاهای کلاته ملا و قادرآباد و تعدادی دیگر از روستاهای شهرستان دامغان با مبلغ شش میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال، از طرح های افتتاح شده به شمار می روند.

وی افزود: طرح بهسازی شبکه توزیع برق روستایی با مبلغ ۲۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال، طرح اصلاح شبکه برق روستای حصارک کوشک با اعتبار پنج میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و طرح نصب پست هوایی توزیع برق روستای فرور با مبلغ دو میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسیدند.

علی اصغری اضافه کرد: طرح بهینه سازی شبکه فشار متوسط هوایی منطقه پرور با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی روستاهای شهرستان مهدیشهر با مبلغ شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاحی محسوب می شوند.

وی با اظهار این که طرح اصلاح شبکه فشارضعیف روستاهای بخش بسطام با اعتبار هفت میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است یادآور شد: طرح احداث دو هزار و ۸۸۹ متر خط ۲۰ کیلوولت و پست های هوایی در برخی روستاهای شهرستان میامی با مبلغ هشت میلیارد و ۸۸۸  میلیون ریال و طرح بهسازی هفت هزار و ۵۸ متر شبکه توزیع برق روستاهای این شهرستان با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال، از دیگر طرح های افتتاح شده در ایام ا... دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =