۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال شد

ورزش سه نوشت: نام احسان اصولی را پیش از این در جدل‌های مربوط به تیم شهرخودرو شنیده بودیم.

 اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی بود که از شورای شهر راهش را به سمت فوتبال کج کرده و در انتخابات پیشین فدراسیون فوتبال به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه کارش را در این مجموعه آغاز کرد.

او از ابتدا با سیستم اداره فدراسیون چندان سازگار نبود و اگرچه نه به‌صورت عمومی اما در خفا، انتقادات زیادی را متوجه نحوه مدیریت فدراسیون می‌کرد. او که ریاست کمیته بازاریابی را هم برعهده داشت، در دو سه ماه گذشته نیز به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب شده بود و تصمیمات مهم در این حوزه نیز احتمالا در حضور قوی‌تر او در جمع مخالفین رئیس سابق در فدراسیون موثر بوده است.

اصولی که بعد از جلسه امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد، به آنها گفت که از این به بعد سخنگوی فدراسیون فوتبال خواهد بود. به این‌ترتیب او نام تازه‌ای در جمع مدیران فوتبال ایران است که به هر حال از این به بعد وظیفه خطیرتر و جدی‌تر را برعهده خواهد داشت.

فوتبال ایران باتوجه به گزارش هیئت‌رئیسه، انبوهی از کارهای انجام نشده و مسائل مختلف را پیش رو دارد و اصولی و دوستانش باید بتوانند هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای همه مسائل بیابند که با ابقای حسن کامرانی‌فر، او و دبیرکل فدراسیون، باتوجه به ارتباطات قبلی، نزدیکترین یاران یکدیگر خواهند بود.

بیشتر بخوانید

251253

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =