قرارداد دولت برای خرید اتوبوس، ۴٠٠ شغل جدید در سمنان ایجاد می‌کند

استاندار سمنان با اشاره به قرارداد وزارت کشور دولت سیزدهم برای خرید اتوبوس از یک واحد تولیدی این شهرستان، گفت: ۴٠٠ اشتغال جدید در قالب این قرارداد ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمدرضا هاشمی در بازدید از شرکت عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس در شهرک صنعتی بزرگ سمنان افزود: با پیگیری های صورت گرفته، قرارداد خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس درون شهری دیزلی به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان از سوی دولت با این واحد صنعتی منعقد شد.

استاندار سمنان یادآور شد: این قرارداد زمینه اشتغال جدید ۴۰۰ نفر را در مجموعه تولیدی صنعتی عقاب افشان فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه تولیدی عقاب افشان یک برند ارزشمند برای استان سمنان است، بیان کرد: بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی و سرمایه گذاری و اعتبارات عمرانی از محل سفر رییس جمهور برای استان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و در ادامه سفر پر خیر و برکت دولت مردمی آیت الله رئیسی، قرارداد خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس از نوع دیزلی درون شهری بین وزارت کشور و گروه تولیدی عقاب افشان منعقد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحدهای تولیدی راکد از برنامه های مدیریت کلان در استان است و با حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحدهای تولیدی راکد، ۲۸ واحد تولیدی صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار سمنان در پیگیری وضعیت واحدهای صنعتی و اقتصادی، از مجتمع صنعتی تولیدی سنان شیمی تابان سایپا، منطقه ویژه اقتصادی سمنان و شرکت عقاب افشان در شهرک صنعتی و از هتل سنتی اسفنجان یا خانه تاریخی طاهریان یک واحد بومگردی در منطقه بافت قدیمی این شهر بازدید کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =