امام جمعه شیراز: فقط یک بانک درجه چندم خصوصی در شیراز بیش از پنج هزار میلیارد تومان انباشت کرده است

ایرنا نوشت: آیت الله دژکام گفت: اگر این پول‌ها به عرصه تولید وارد شود موانع تولید زدوده می‌شود و در عرصه جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، انقلاب اسلامی را انقلابی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دانست که نباید ابعاد آن را به یکی از این موضوعات تنزل داد و افزود: اگر اهداف انقلاب به یکی از این ابعاد تنزل یابد انقلاب ناقص است.

وی با بیان اینکه ویژگی اصلی انقلاب اسلامی نگاه اخروی آن است،گفت: نگاه به آخرت هدیه انقلاب اسلامی به جامعه بشری است.

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه باید با بصیرت و مبلغ بودن آحاد جامعه اهداف انقلاب تبیین شود،افزود: زمانیکه دشمن همه جانبه در حال هجوم به ملت ایران است باید در مقابل ما نیز اندیشه انقلاب اسلامی را مرتب مرور و به دیگران یادآوری کنیم تا مردم و خصوصا نسل جدید دقیقا نسبت به اهداف انقلاب آگاه باشند.

وی تجلیل از مقام حضرت زینب(س) را به این دلیل دانست که آن حضرت تببین کننده انقلاب امام حسین (ع) بوده است و گفت: باید بررسی شود که وظیفه ما نسبت به خون شهداء و معمار کبیر انقلاب چیست؟

امام جمعه شیراز بیان کرد: جهاد تبیین در دوره کنونی موضوع بسیار مهمی است و باید از تولید محتوای ارزشمند رسانه ای حمایت ویژه‌ای شود زیرا این کار ارزشمندی است که با انجام آن خون شهدا به هدر نمی‌رود و در این مسیر باید همه اقدام، تلاش، راهنمایی، همراهی و کمک کنند.

آیت‌الله دژکام در بخش دیگر سخنان خود به عرصه جنگ اقتصادی اشاره و تاکید کرد: رهبری امسال را به نام تولید،مانع زدایی ها و پشتیبانی ها نامگذاری کردند و اکنون ماه پایانی سال جاری است که هنوز به تحول اداری در دستگاه های اجرایی نیاز داریم و ضروری است که موانعی که در سیستم اداری ما وجود دارد اصلاح و مسیر برای فعالین اقتصادی و عرصه تولید هموار شود.

وی تاکید کرد: بروکراسی اداری اقتصاد کشور را فلج کرده است و نمی‌توان در این باره ساکت ماند. 

امام جمعه شیراز: فقط یک بانک درجه چندم خصوصی در شیراز بیش از پنج هزار میلیارد تومان انباشت کرده است

بیشتر بخوانید:

نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: این نیاز امروز در کشور ما وجود دارد که برای جوانان اشتغال جدید ایجاد کنیم و این نیازمند اعتبارات و منابع است.

وی در ادامه بیان کرد: منابع مالی زیادی در بانک های کشور و استان فارس و شیراز بلوکه و انبار شده بنحویکه فقط در یک بانک درجه چندم خصوصی در شیراز بیش از پنج هزار میلیارد تومان انباشت شده است؛ اگر این پول‌ها به عرصه تولید وارد شود موانع تولید زدوده می‌شود و در عرصه جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متفاوت IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    14 0
    وای به حال انانکه پول انباشته میکنند وحسابش رانگه میدارند اینان همانهایی هستند که اتشی دردلهای خودنگه میدارند ویک روز خون بال میاورند ومیمیرند.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    9 1
    آفرین به این امام جمعه که درد مردم را بازتاب داده است. باید همه اختلاس گران به جزای اعمالشان برسند
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    8 10
    خداوند همه علما و روحانیون و دانشمندان را برای ما نگه دارد
  • بهمن زارع IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    11 0
    بانک دی شیراز خانه من و خانواده ام را نابود کرده. من یک جانباز شیمیایی و مجروح جنگی از ایثارگران و جهادگر فی‌سبیل‌الله بصورت داوطلب هستم متأهل و داری 5 فرزند باز نشسته تامین اجتماعی با حقوق 3700
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    9 0
    مشکل اینجاست که پول ها رو پس نمی دن این آقایون رانت خور.