مدیر فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز جده از اقدامات جدید در خصوص عمره گزاران و بهبود سطح خدمات به مسافران در این فرودگاه خبر داد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری به نقل از رسانه های عربستان، محمد عابد تاکید کرد مسافرانی که از فرودگاه جده استفاده می کنند، شاهد تحول کیفی در خدمات فرودگاه خواهند بود به طوری که 420 متر مربع برای خدمت رسانی به مسافران و روان شدن تردد آنها در سالنهای جنوبی و شمالی فرودگاه فراهم شده است که این مسئله تاثیر مثبتی به دنبال خواهد داشت.
وی اعلام کرد 90 درصد از ورود و خروج عمره گزاران پروازهای منظم به سالنهای حج و عمره منتقل شده است.
به گفته وی، 32 دوربین برای کنترل رفت و آمدها داخل سالنها نصب شده است تا در صورت به وجود آمدن هر گونه مانع یا مشکل، امکان دخالت سریع برای رفع آن وجود داشته باشد.
عابد در جریان بازدید از سالنهای فرودگاه جده پس از اقدامات اصلاحی اعلام کرد طی مدت شش ماه، خدمات داخل سالنهای سفر و مکانهای توقف هواپیماها و دیگر خدماتی که شامل راهها و پارکینگهای خودروها و مراکز دیگر است، بهبود یافته است.
وی فعال شدن سرویس خدمت رسانی به مسافران به طور شبانه روزی وفراهم شدن فضاهای بیشتری برای تسهیل حرکت مسافران و اضافه شدن مکانهایی برای استراحت آنها رااز دیگر فعالیتهای انجام شده در فرودگاه جده دانست.
البته مدیر فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز جده از تاخیر های چندین و چند ساعته پرواز ها و راه کار های برای کاهش این تاخیر ها سخن نگفته است اما ما امیدواریم با بهبود کیفیت خدمات در فرود گاه ها وضعیت تاخیر های چندین و چند ساعته پرواز حجاج هم سرو سامانی یابد .
4545
نظر شما