بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور از دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خوزستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان به نقل از حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، پیش از ظهر امروز از دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خوزستان بازدید کرد.

حجت‌الاسلام محمد دبیری فرد، مسئول دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی استان خوزستان پرداخت و از حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور درخواست کرد تا مسئله وهابیت و پاسخگویی به شبهات آن‌ها در دروس حوزه‌های علمیه خواهران گنجانده شود تا طلاب خواهر بتوانند به نحو مطلوبی پاسخگوی شبهات آن‌ها باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز بیان کرد: نگاه به مشکلات اجتماعی نباید یک نگاه آنی و گذرا باشد بلکه باید یک نگاه با بصیرت باشد که در آن به دنبال دلیل و رشته‌های مشکلات بوده و آن مشکل را از ریشه حل کرد.

وی، ادامه داد: با تشکیل و راه‌اندازی دروس اقتضائی در حوزه‌های علمیه هر حوزه علمیه می‌تواند دروسی که مورد نیاز منطقه و استان خود است را به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران پیشنهاد داده و مرکز مدیریت بعد از بررسی، آن‌ها را تصویب کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در پایان از خدمات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بابت برگزاری رشته‌ها و دوره‌های عمومی و تخصصی برای حوزه‌های علمیه خواهران که کمک بسزایی در پیشبرد اهداف و منویات حوزه‌های علمیه خواهران دارند تقدیر و تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =