این دربی حساس‌ترین دربی قرن است

خبرورزشی نوشت: بهمن طهماسبی بازیکن اسبق استقلال گفت: قطعاً در بازی برگشت مقابل فجرسپاسی استقلال روی زمین مسطح آزادی شرایط بهتری برای کسب پیروزی خواهد داشت.

بهمن طهماسبی درباره مصاف پیش روی استقلال مقابل فجرسپاسی و صحبت‌های اخیر درباره سبک بازی استقلال در لیگ برتر که باعث ناراحتی فرهاد مجیدی شده اظهاراتی را مطرح کرد.

نظر شما در مورد سبک بازی استقلال و انتقادات اخیر چیست؟

برایم عجیب است که چرا فرهاد مجیدی از این سوالات ناراحت شده! قرار نیست هر کسی هر حرفی بزند باعث ناراحتی سرمربی استقلال شود. چون این تیم در صدر جدول است و سوالاتی از این دست برای به حاشیه بردن فرهاد مجیدی مطرح می‌شود و باید در این زمینه باهوش تر عمل کند.

نگاه شما به سبک فوتبال استقلال چیست؟

به نظر من اگر فوتبال خوبی باز نمی‌کرد که امروز در صدر جدول نبود. آمار نشان می‌دهد که کادر فنی استقلال به آن اهدافی که مدنظر داشته رسیده و خودش جواب قانع‌کننده‌ای برای منتقدان است. من هم مثل خیلی‌های دیگر دوست دارم فوتبال هجومی و پرگل ببینم ولی به یاد داریم زمانی که مجیدی تازه به استقلال آمده بود با همین سبک بازی می‌کرد ولی در نهایت نتوانست نتیجه بگیرد. الان هم این اتفاق امسال برای سپاهان رخ داده و تیم نویدکیا فوتبال زیبایی بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد و الان هم ۱۱ امتیاز با استقلال فاصله دارد. این فوتبال زیبا نیست که باعث قهرمانی می‌شود، فاکتورهای دیگر است.

بازی با فجر را چطور پیش بینی می‌کنید؟ شما خودتان بازیکن این تیم بودید؟

در ابتدای فصل گفتم که فجر آمده تا امسال فقط در لیگ برتر بماند و هدفی غیر از این ندارد. الان هم جایگاه خوبی در جدول رده بندی ندارد و به همین خاطر دوست ندارد به استقلال ببازد.

فکر می‌کنید باز هم این تیم بتواند مثل دور رفت استقلال را متوقف کند؟

شرایط این بازی با آن دیدار خیلی متفاوت است. در آن بازی زمین بد استادیوم فجر و اشتباهات داوری روی نتیجه گیری استقلال تاثیرگذار بود. ولی حالا در بازی برگشت روی زمین مسطح آزادی کفه ترازو کاملا به سود مجیدی و شاگردانش است.

جدی ترین رقیب استقلال برای قهرمانی کدام تیم است؟

قطعاً پرسپولیس. بازی دربی برگشت از این نظر می‌تواند مهمترین یا حساس ترین بازی این دو تیم در طی سال‌های اخیر به ویژه در قرن جدید باشد. چون اگر استقلال در این بازی بلغزد و امتیاز از دست بدهد، پرسپولیس به این تیم نزدیک می‌شود و قهرمانی‌اش در اما و اگر قرار می‌گیرد و برعکس، اگر استقلال پرسپولیس را شکست بدهد از این تیم جدا می‌شود و قهرمانی اش را مسجل تر می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1605062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =