رفع مشکلات صنایع استان سمنان اولویت مسوولان باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمدرضا باقری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی به همراه علی تشنه‌دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مریم شاهی مدیر بانک صنعت و معدن استان سمنان و جمعی از معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی با حضور در دفتر امام جمعه سمنان، با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان دیدار داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی در این دیدار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم، اظهارداشت: 2 واژه پشتیبانی و مانع‌زدایی در شعار سال تاکید بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی دارد چرا که با تحقق آن منتج به رونق اقتصادی و رفاه و معیشت عموم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های بخش صنعت در خصوص رفع موانع تولید و پشتیبانی‌ها عملی و عینی باشد و به حرف محصور نشود و مردم نیز شاهد تلاش مسوولان مرتبط باشند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه راهکارهای رفع موانع فعالیت سرمایه‌گذارن و فعالان حوزه اقتصادی سریع تر عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: هر زمان نیاز به حضور بنده در راستای کمک به صنایع، رفع مشکلات تولید و انتقال مسائل باشد، به طور حتم حاضر به کمک خواهم بود و از این مساله استقبال می‌کنم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اولویت‌های این شرکت، ابرازداشت: تامین آب برای بخش صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

باقری با بیان اینکه برای رفع موانع تولید باید سخنان فعالان اقتصادی بخش خصوصی را شنید، تصریح کرد: در این راستا، بازدیدها و نشست با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی یادآور شد: توسعه متوازن صنعت استان سمنان جزء اولویت فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1605148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =