تقی‌پور: طرح را در میان بودجه بررسی نکردیم/ نوری: جلسه امروز کمیسیون مشترک وجاهت قانونی ندارد

ایلنا نوشت: ظهر امروز و درمیان بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ خبر از تصویب کلیات «طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی» منتشر شد.

رضا تقی‌پور عضو هیأت رئیسه کمیسیون مشترک ، درباره تصویب کلیات «طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی»  گفت: نام این طرح دیگر « طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی» نیست و نامش « نظام تنظیم مقررات فضای مجازی » 

وی درباره این که چرا در میان بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کمیسیون مشترک دست به چنین کاری زده است، بیان کرد: طرح مذکور بین ۵ تا ۶ ماه است که درحال بررسی است و امروز و در میان بودجه بررسی نشده است. 

تقی‌پور: طرح را در میان بودجه بررسی نکردیم/ نوری: جلسه امروز کمیسیون مشترک وجاهت قانونی ندارد

بیشتر بخوانید:

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون مشترک ادامه داد: از ۲۰ نفر حاضر در کمیسیون ۱۹ نفر به کلیات این طرح رأی داده‌اند و روی جزئیات باید در کمیسیون بحث شود.

غلامرضا نوری قزلجه نیز درباره تصویب «طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی» در بین برگزاری صحن بعد از مجلس شورای به منظور بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: صبح هم در خصوص تصویب این طرح تذکر دادم و گفتم که این کار درست نیست. در خصوص جلسه امروز هم باید گفت مصوبه و فرآیند قانونی طی نشده است و به نظرم وجاهت قانونی ندارد. 

وی تاکید کرد: این طرح اصل هشتاد و پنجی است، به صحن نمی‌آید و به منزله مصوبه مجلس است البته امیدوارم در روزهای آینده سازوکاری را مشخص کنیم.

41219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1605732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =