عضو فراکسیون زنان مجلس در میزگرد عفاف و حجاب خبرآنلاین گفت: " طرح عفاف و حجاب، در سال 83 در زمان دولت اصلاحات در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد."

به گفته لاله افتخاری، در سال 85 و در دولت نهم، این قانون اجرایی شد: "اما ما تاکنون چیزی در خیابان ها ندیدیم."

او به حضور وزیر کشور در مجلس درباره عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: "دو سه ایراد در کارهایی که وزارت کشور انجام داده بود وجود داشت؛ باید لیستی از دستگاه های مجری عفاف و حجاب ارائه می کردند تا ببینیم کدام قسمت کار کرده، کدام قسمت کار نکرده است."

او عفاف و حجاب را از ابتدای خلقت همراه با انسان دانست و به صراحت قرآن در این باره اشاره کرد و گفت: "قرآن تاکید دارد که برخوردهای سلبی و ایجابی باید در این مورد وجود داشته باشد."

میزگرد خبرآنلاین در باره عفاف و حجاب، با حضور لاله افتخاری، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، مجید ابهری، رفتارشناس و توران ولی‌مراد، رئیس ائتلاف اسلامی زنان درحال برگزاری است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    2 0
    خانم افتخاری لطفا ادرس سوره و ایه ای که برخورد سلبی و ایجابی حجاب و عفاف رو ذکر کرده به ما هم بگوئید.
  • بدون نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    2 0
    خانم افتخاری لطفا نشانی سوره و ایه را هم به ما بگوئید.
  • حسن صداقت A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    2 0
    یک نکته اساسی را نباید فراموش کنیم و آن اینکه حجاب اجباری بیشتر مردم را از حجاب دور می کند. اگر توجه داشته باشید در ترکیه، لبنان و سوریه به دلیل اجباری نبودن حجاب روز به روز تعداد محجبه ها بیشتر می شود. در برنامه مدرسه سوریه‌ای، مدیر یکی از مدرسه ها می گفت در سوریه در 10 سال گذشته 60 درصد گرایش به مدرسه های اسلامی و حجاب بیشتر شده است. به نظر من این حجاب ارزشش از حجاب 100 درصدی ولی نیم‌بند و اجباری جامعه ما بیشتر است.