رییس اتحادیه کشوری پوشاک از تعیین 600 فروشگاه جهت عرضه پوشش‌های متناسب با شئونات اسلامی خبر داد.

ابوالقاسم شیرازی  حمایت عملی از طراحان و تولیدکنندگان پوشاک در جهت ایجاد تنوع و گسترش پوشش‌های اسلامی را یکی از وظایف وزارت بازرگانی در جهت تحقق این مهم دانست و افزود: از دو سال گذشته کمیته‌ای جهت سامان‌دهی مد لباس و عفاف و حجاب در وزارت بازرگانی تشکیل و جلسات این کمیته طی دوره‌های زمانی 15 روز یک بار برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: از آنجایی که در این کمیته ایجاد تنوع و جذابیت در لباس‌های متناسب با شئونات اسلامی مورد توجه بوده است از انجمن طراحان لباس دعوت به همکاری شد‌ه است.

به گفته وی در حال حاضر پوشش‌های اسلامی در انواع مختلف و متناسب با سلایق متناسب با رعایت الگوهای اسلامی ایران در سطح مراکز تولیدی و توزیعی در حال عرضه است.

رییس اتحادیه کشوری پوشاک به ضرورت فرهنگ‌سازی و انجام امور فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ  استفاده از پوشش‌های ایرانی اسلامی تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم بیش از هرگونه افزایش نظارت،  نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی از تعیین 600 فروشگاه تحت عنوان جلوه حجاب قیمت عرضه پوشش‌های متناسب با شئونات اسلامی در مراکز خرید در سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح هم‌اکنون با همکاری وزارت بازرگانی، نیروی انتظامی و اداره نظارت بر امکان هم‌اکنون در حال اجراست.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهيل IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    متشكرم كه در جمهوري اسلام با اين همه شهيد 600 فروشگاه اسلامي هم داريم.