۰ نفر
۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
واژگونی پراید ۵ مصدوم برجای گذاشت.

باشگاه خبرنگاران نوشت:مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان گفت: واژگون شدن یک دستگاه خودروی پراید در محور ایذه موجب مصدوم شدن ۵ سرنشین آن شد.

عارف اصل  شرهانی گفت: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۴۶ دقیقه  امروز در محور ایذه به پیان کیلومتر ۱۲  رخ داد.

به گفته او  مصدومان این حادثه که ۴ مرد  (۸۸، ۶۷، ۳۱ و ۳۱) ساله و یک خانم  ۴۷ ساله بودند   با یک دستگاه آمبولانس و وسیله شخص   به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان میزان تصادفات در استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان پیش از این گفته بود ۶۵۹ نفر در ۹ ماه نخست امسال در حوادث رانندگی در مناطق درون و برون شهری خوزستان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷.۳ درصد افزایش دارد.

سیدفرزاد حسینی  تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی در ۹ ماه نخست پارسال در خوزستان را  ۶۱۴ نفر عنوان کرد که نشان دهنده افزایش تلفات ۴۵ نفری در ۹ ماه امسال است.

به گفته او   از کل مراجعان صدمه دیده ناشی از تصادفات رانندگی در ۹ ماه امسال تعداد ۲ هزار و ۹۴۴ نفر زن و ۹ هزار و ۱۸۸ نفر مرد بودند.

در ۹ ماه امسال تعداد ۱۲ هزار و ۱۳۲ نفر به دلیل صدمه ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی خوزستان مراجعه کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۰هزار و ۷۱۱ نفر بود ۱۳.۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1606449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =