عضو مجلس خبرگان رهبری: اگر جلوی فتنه‌گری آمریکایی‌ها گرفته نشود، امکان دارد کار به جنگ جهانی کشیده شود

تسنیم نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز ایران اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی بدل شده که برای حفظ ثبات خود نیازی به قدرت‌های مختلف شرقی و غربی ندارد؛ بلکه امروز دیگران برای رسیدن به ثبات به ما متکی هستند.

آیت‌الله علی اسلامی صبح امروز در دیدار با محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان صورت گرفت، اظهار داشت: آمریکا جنگ‌افروز و مصداق واقعی «ام‌الفساد» است و امروز می‌بینیم که ریشه بسیاری از جنگ‌ها در عالم رفتارهای نابخردانه دولتمردان آمریکایی است.

وی اضافه کرد: اگر جلوی فتنه‌گری آمریکایی‌ها گرفته نشود، امکان دارد کار به جنگ جهانی کشیده شود. بنابراین همه دولت‌های دنیا فکری به حال سیاست‌های آمریکا بکنند و جالب این است که آمریکایی‌ها بعد از اینکه جنگ راه می‌اندازند، خود را کنار کشیده و کشور مورد حمایت خود را در مهلکه تنها می‌گذارند.

اسلامی ادامه داد: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال درگیری‌ها در نقاط مختلف جهان یک سیاست پایدار و اندیشه‌مندانه است و همواره نگاه نظام جمهوری اسلامی ایجاد ثبات و دوری از هر گونه درگیری در منطقه و جهان است.

وی استقلال امنیتی و نظامی را یکی از رهاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای ایران دانست و گفت: امروز ایران اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی بدل شده که برای حفظ ثبات خود نیازی به قدرت‌های مختلف شرقی و غربی ندارد؛ بلکه امروز دیگران برای رسیدن به ثبات به ما متکی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری: اگر جلوی فتنه‌گری آمریکایی‌ها گرفته نشود، امکان دارد کار به جنگ جهانی کشیده شود

بیشتر بخوانید:

رویکرد دولت سیزدهم کار بدون منت برای مردم است

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرنگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود نگاه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در کار بدون منت برای مردم را قابل ستایش توصیف کرد و افزود: خوشبختانه مدیران این دولت با کار میدانی و جهادی به دنبال رفع مشکلاتی هستند که به دلیل سال‌ها مدیریت پشت‌میزی و بی‌تدبیرانه به وجود آمد و به همین خاطر تکلیف همه ما این است که به دولت برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

وی ادامه داد: از همه مسئولان می‌خواهیم که در چارچوب عمل به منویات مقام معظم رهبری برای خدمت خالصانه و مخلصانه به مردم کمر همت ببندند و یاریگر نظام اسلامی باشند؛ چرا که مردم این کشور با پایمردی خود در حوادث مختلفی از جمله انقلاب و دفاع مقدس حق به گردن ما دارند و باید این حق را ادا کرده و حلال مشکلات آنها باشیم.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1606642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    شما برو جلوی بابا پوتینتو بگیر .که دنیا رور یخته به هم
  • CH ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    40 6
    خبرا رو بخون. حالت خوشه؟ الان روسیه داره فتنه گری میکنه.
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      0 1
      بهتر . اینها یک عمر کشورهای خاورمیانه را استعمار کردن و جنگ افروزی راه انداختن .حالا غرب و شرق درگیر خودشون باشن .