در حالی که تحرکات انتخاباتی اصولگرایان با کناره گیری ولایتی از کمیته سه نفره ادامه می​یابد فراکسیون اقلیت مجلس نیز نحوه ورودش به انتخابات را تعیین کرد.

داریوش قنبری نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم گیری​های اصلاح طلبان در خصوص نحوه ورود به انتخابات مجلس به جلسات فراکسیون اقلیت مجلس اشاره کرد و به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:فراکسیون اقلیت تصمیم نهایی خود برای نحوه ورود به انتخابات را منوط به تصمیم دیگر گروه ها و احزاب اصلاح طلب خط امامی می داند.

سخنگوی فراکسیون اقلیت با تأکید بر اینکه فراکسیون متبوعش با هماهنگی با سایر اصلاح طلبان خارج از مجلس تصمیمات نهایی خود را اتخاذ می کند، تصریح کرد: اصلاح طلبان در حال بررسی شرایط درون گروهی برای آرایش برنامه انتخاباتی خود هستند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان هنوز تکلیف خود را با بحث لیدری و یا تابلوی اصلاح طلبی روشن نکرده اند ،خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان همچون گذشته به حضور گسترده در انتخابات اذعان دارند.سخنگوی جامعه روحانیت مبارز خبر داد: که اعضای این تشکل روحانی برای پیوستن به کمیته سه نفره جریان اصولگرا مشخص خواهند شد.

در همین حال حجت الاسلام و المسلمین سالک با اشاره به جلسه شورای مرکزی روحانیت درهفته جاری به ایسنا گفت: انشاءالله 2 نفری که قرار است از جامعه روحانیت به کمیته 3 نفره جریان اصولگرا بپیوندند در این جلسه مشخص خواهند شد.

وی همچنین در مورد انتشار اخباری در ارتباط با استعفای علی اکبر ولایتی از کمیته 3 نفره اصولگرایان گفت: من از این موضوع خبری ندارم.

گفتنی است کمیته سه نفره اصولگرایان متشکل از حداد عادل، ولایتی و عسگر اولادی است که گفته شده ولایتی از این کمیته استعفاء داده است.

این کمیته قرار است به یک هیات 17 نفره تبدیل شود و 4 نفر از جامعتین به آن اضافه شوند.

 /29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =