ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکن در سال آینده برای شهروندان تهرانی

مهر نوشت: شهردار تهران از ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکن در سال آینده برای مردم تهران خبر داد.

 آئین امضای تفاهم‌نامه میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری تهران امروز شنبه هفتم اسفند ماه سال جاری با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

شهردار تهران با بیان اینکه با توجه به شرایط حاکم در شهر تهران و نیاز مردم سیاست جدیدی را در پیش گرفته‌ایم، گفت: یکی از این نیازها، موضوع مسکن است.

زاکانی با بیان اینکه بالاترین هزینه سبد خانوار شهروندان تهرانی مربوط به هزینه‌های پرداختی آن‌ها مربوط به مسکن است، اظهار کرد: برای رفع نیاز مردم تهران به مسکن باید در ساخت مسکن از ظرفیت‌های موجودی که در اختیار داریم، استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم نزدیک شدن مناطق بالا و پایین شهر تهران به لحاظ شرایط و امکانات در عین حال لزوم ساماندهی بافت فرسوده را مورد اشاره قرار داد و گفت: یک قرارگاه ویژه جهادی در خصوص مسکن تأسیس شده و جلسات به صورت منظم در خصوص ساخت مسکن مورد نیاز شهروندان پایتخت برگزار می‌شود.

زاکانی از ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکن در سال آینده برای مردم تهران خبر داد و گفت: برای رفع نیاز مردم تهران به مسکن باید در ساخت مسکن از ظرفیت‌های موجودی که در اختیار داریم استفاده کنیم.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =