پایانی خوش برای تنیسورهای ایران در مسابقات پیش‌مقدماتی جهانی

تیم های ملی زیر ۱۶ سال ایران با کسب عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی به کار خود در سریلانکا پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های پیش مقدماتی جهانی در بخش پسران با عنوان دیویس کاپ و در بخش دختران با عنوان بیلی جین کاپ به مدت یک هفته به میزبانی سریلانکا برگزار شد و نمایندگان کشورمان پس از پیروزی مقابل تمامی حریفان خود به دیدار پایانی صعود کردند.

صبح امروز و با انجام دیدار فینال ، پسران ایران به مصاف قزاقستان رفتند و دختران کشورمان با مغولستان دیدار کردند.

در اولین دیدار بخش انفرادی امیر علی قوام موفق شد با نتیجه  ( ۳-۶ ، ۷-۶ و ۵-۷) مقابل نماینده قزاقستان به پیرزی برسد و کسری رحمانی با نتیجه (۵-۷ و ۲-۶) دیگر تنیسور حریف را مغلوب کرد تا با کسب این نتیجه پسران ایران عنوان ارزشمند قهرمانی را به نام خود ثبت کنند.

در بخش دختران نیز نیلی عطفی در نخستین مسابقه روز هفتم بازی ها با نتیجه ( ۷-۶ ، ۶-۳ و ۱-۶ ) مغلوب نماینده مغولستان شد و ماندگار فرزامی با نتیجه ( ۶-۷ و ۱-۶) از سد حریف خود عبور کرد تا تکلیف تیم پیرز در دیدار دونفره مشخص شود.

در بخش دونفره تیم ایران با ترکیب ماندگار فرزامی و مهرانه  ظهوریان با نتیجه (۴-۶  و ۲-۶) مقابل حریف خود شکست خوردند تا در جایگاه دوم  این رقابت ها بایستند.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان با کسب عناوین برتر ضمن کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی ، مجوز حضور در رقابت های مقدماتی جهانی که سال آینده به میزبانی هند برگزار می شود را بدست آوردند.

 در بخش دختران تیم ایران با ترکیب ماندگار فرزامی ، نیلی عطفی و مهرانه ظهوریان با مربیگری مونا نوریان و تیم پسران با ترکیب کسری رحمانی ، امیر علی قوام وسام پاروکی با مربیگری تونی اندروئیچ‌ در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

این مسابقات از ۲ لغایت ۷ اسفند ماه در کلمبو سریلانکا برگزار شد.  

عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی و هومن ثبوتی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی به این رقابت ها را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید:

واکنش برانکو به پیشنهاد سپاهانی‌ها

لهستانی‌ها تیم ملی روسیه را تحریم کردند!

هر تیمی هم که می‌بازد بلافاصله شکایت می‌کند

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =