آجورلو: از بالاترین مقام نیروهای مسلح نامه آورده‌ام!

مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به بحث قصد فرهاد مجیدی برای استعفا از سرمربیگری این تیم پس از بازی با فجر واکنش نشان نداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصطفی آجورلو پس از مراسم هم اندیشی با موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لطف خدا جلسه خوبی بود. قصد ما هم این بود کارهای انجام شده در حوزه خصوصی‌سازی را به اطلاع پیشکسوتان برسانیم. همفکری و هم‌اندیشی انجام دادیم و 4-3 ماهی که شبانه روز همکاران من در مجموعه‌ خصوصی سازی کار کردند منجر به این شد که یک اتفاق غیرقابل باوری رخ بدهد. اتفاقی که در سنوات گذشته انجام نشد و همه در پایان سال یا سال بعد درگیر بودند که آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر؟

وی ادامه داد: به لطف خدا و با کمک قربان‌زاده و همکاری سجادی و خاندوزی چنین اتفاقی افتاد. البته تصور من این است یک اراده‌ای بالاتر از آنها در دولت و آقای رئیسی وجود داشت که بیش از پیش فرصت گذاشته و برنامه ریزی کردند. اراده دولت و مخبر، معاون اول رئیس جمهور هم بر این است این اتفاق بیفتد و ما هم در این 4-3 ماه شبانه‌روز در کنار کارهای روزمره باشگاه که هر روز با موانع مختلف از سوی دیگران مواجه شدیم در این زمینه کار کردیم. اکنون آدم می‌فهمد چرا استقلال در سال‌های گذشته قهرمان نشده است. در این ماه‌ها از زمین و آسمان، صبح و ظهر و شب  هر روز چوبی لای چرخ استقلال گذاشته شد. 

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: با صبوری و مدیریت این موضوع به بیرون انتقال داده نشد و به همین دلیل عصبانیت به هواداران ما منتقل نشد. همه تلاش ما بر این بود استقلال در صدر جدول بماند و امتیازاتش را با تیم دوم و تیم‌های بعدی بیشتر کند. از کادرفنی، فرهاد مجیدی، تک تک بازیکنان، هواداران خوب و باهوش و پیشکسوتانی که همراهی و حمایت کردند تشکر می‌کنم. از رسانه‌های همراه استقلال و به ویژه دوستان در فضای مجازی هم سپاسگزارم زیرا چاله‌هایی که رقبا و دیگران تعیین کرده را از استقلال دور نگه می‌دارند و با اطلاع رسانی آنها را خنثی می‌کنند. 

آجورلو اضافه کرد: درباره افرادی که که این همه درباره دو بازیکن ما دامن می‌زنند تا این نشود یا آن بشود و می‌خواهند استقلال را از حق قانونی خودش منع کنند، تعجب نمی‌کنم اما از دوستان خودم در حوزه نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه تعجب می‌کنم. آنها که می‌دانند قانون چیست و با قانون آشنایی دارند. خودشان در سال 1397 آیین نامه نوشتند که بازیکن در سطح ملی می‌تواند تا پایان 30 سالگی به سربازی نرود. محمد حسین مرادمند 28 سالش است و به اردو دعوت شده است. چرا این کار را می‌کنید؟ نزد آقای اشتری، مهری، زاده کمند و دیگر دوستان  رفتم و صحبت کردم. قطعا تمام وجود استقلال رعیات قانون است. 

وی درمورد اینکه آیا مسئولان نظام وظیفه برای استفاده از مرادمند و یزدانی به باشگاه استقلال مجوز داده‌اند، گفت: آنها نقطه نظرات متقابل و برداشتی از قانون دارند. باران چشمه، رئیس تربیت بدنی اسبق نیروهای مسلح در مصاحبه روز گذشته خود اعلام کرد بارها این کار معمولی را انجام داده‌ایم و این کار قابل انجام است. چرا کار انجام نمی‌شود؟ دوستانی به من از فضای مجازی اطلاعات داده‌اند. قانون باید رعایت شود. فضای مجازی یک طرف ندارد و آن طرف هم فضای مجازی دارد. مرادمند از لحاظ قانون بازیکن استقلال است ولی سیاوش یزدانی 30 سالش پر شده است. 

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: البته امروز ششم است و یزدانی هشت اسفند 30 سالش تمام می‌شود. به همین دلیل باید 3 ماه دیگر او را فرا می‌خواندند. چرا زود یزدانی را فراخواندند؟ موضوع دوم هم این است که وی بازیکن ملی است. اگر از اینجا بیرون بیاید، کجا باید برود؟ پنجره نقل و انتقالات بسته است و نمی‌تواند به فجرسپاسی برود. سپاه هم در لیگ یک تیم ندارد. باید صبح تا شب به پادگان برود و  چه کار کند؟ اگر طرفدار تیم ملی هستید و شادی مردم و بازیکن این تیم را می‌پسندید، اگر می‌خواهید در مسابقات سال آینده یزدانی هم در کنار بازیکنان تیم ملی خوش بدرخشد و حاصل عمرش را بچشد، به او کمک کنید در فرآیند ورزشی قرار بگیرد.

آجورلو تصریح کرد: چرا با تحکم و خودرایی می‌گویید تفسیر ما از قانون درست است. یک قانون کاملا واضح است و این قانون در سنوات گذشته هم اتفاق افتاده است. وزیر ورزش قبلی خواسته و این کار را انجام داده‌اید. وزیر ورزش امروز یعنی سجادی نامه نوشته اما آن را بدون مطالعه بایگانی می‌کنید؟ از بالاترین مقام نیروهای مسلح نامه آورده‌ام اما برای تبرئه کردن خود به یک کمیسیون فرمایشی که همه بگویند درست می‌گویید می‌روید و تصمیمی می‌گیرید که به سود فوتبال کشور نباشد. مگر شما مرجع تعیین کننده هستید که بگویید چه بازیکنی ملی است و چه کسی نیست؟ قانون گفته دو نهاد فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید نظر بدهند.

وی افزود: حسن کامرانی‌فر درمورد سیاوش یزدانی نامه داده و وزارت ورزش هم خواهش کرده سه ماه این سربازی را به تعویق اندازید. یک مدافع ما محروم و دیگری آسیب دیده است. امکان دارد به مشکل بخوریم. چرا شما که همیشه به فوتبال کمک می‌کردید به ما کمک  نمی‌کنید؟ به این دلیل که استقلال 5 امتیاز بالاتر است و اطرافتان سمپادهای تیم رقیب است؟ آیا آنها می‌خواهند کاری کنند شما وارد تصمیمی غلط شوید؟ همه هویت من متعلق به انقلاب است. به این دلیل  که جلوی ظلم، ستم و ناحق بایستم. قانون را رعایت نمی‌کنید و چرا من باید سکوت کنم؟

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص اینکه آیا بحث قصد فرهاد مجیدی برای استعفا دادن پس از بازی با فجرسپاسی در رختکن تیمش حاضر به پاسخگویی نشد.

آجورلو درمورد اینکه با خصوصی سازی استقلال برنامه خاصی برای درآمدزایی دارد، گفت: قطعا. بزرگ‌ترین اتفاق فوتبال ایران می‌افتد و باشگاه استقلال از 15 اسفند به لطف خدا خصوصی خواهد شد و 10 درصد باشگاه به فروش خواهد رسید. مردم می‌توانند از این امر استقبال کنند و درمورد 90 درصد باقی‌مانده هم پس از اتمام امسال تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی درمورد اینکه آیا کف 500 میلیاردی برای درآمدزایی استقلال از قرارداد با کارگزار هم توضیحی نداد.

بیشتر بخوانید:

پایانی خوش برای تنیسورهای ایران در مسابقات پیش‌مقدماتی جهانی

بازگشت بازیکنی که در قلبش باتری داشت به دنیای فوتبال/عکس

ناراحتی دو بازیکن اوکراینی لیگ جزیره قبل از آغاز بازی/عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    چه طور بقیه جوانان باید سربازی بروند ولی چون وقت بازیکن استقلال در سربازی تلف نشه باید هر کاری کرد که سربازی نره بعدش دو بازیکن استقلال مجموعا نیم‌ساعت هم برای تیم ملی بازی نکردند پس بازیکن تاثیر گذار در تیم ملی هم تیستند
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    فقط تیم حکومتی می‌تونه از بلندپایه ترین مقام نظام وظیفه به نفع خودش نامه بگیره
  • صدرا IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    28 19
    بله واضحه. مرادمند بیشتر از 6 ماه گذشته به تیم ملی دعوت شده اونم خط خورده ینی دعوت نشده! به فرض دعوت هم بگیریم 6 ماه ازش گذشته(قانون میگه 6 ماه به ماه باید به صورت متوالی به تیم ملی دعوت بشه نه یه بار دعوت بشه دو سال تعویق بگیره. بعدشم مگه اینا یه روزه خبر مشمولیتشون اومده از دو سال پیش خودش و از موعد قرارداد بستن خود شما خبرداشتید چرا گذاشتید تایم نقل و انتقال بگذره؟؟ بسه این کارا. نامه میخواد مگه؟ نامه و این جور چیزا رو وقتی میگیرن که بخوان قانون رو دور بزنن. اونی که قانون رو رعایت کردن تو نظام وظیفه باید معرفی بشه و ازش تقدیر به عمل بیاد که در برابر انحصار طلبی ایستادگی کرده و نترسیده.
  • محمدی گنبد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    35 88
    اگه نامه آوردی پس چرا دعوا عکس های پرسپولیسی ها رو پاره میکنی و هر چی قرمز دم دست داری پرت میکنی؟