از خوانندگی حجت اشرف‌زاده تا بازی شبنم قلی‌خانی و جواد خواجوی در پردیس شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد، در اسفند، میزبان ۹ نمایش از جمله «ترانه‌های شرقی» با خوانندگی حجت اشرف‌زاده، بازی شبنم قلی‌خانی و «آدیداس» با حضور جواد خواجوی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دور جدید اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد، ۹ نمایشِ «ترانه‌های شرقی»، «خونین‌زار»، «آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند»، «او و دوستانش»، «مستخدم»، «آدیداس»، «افلیا»، «اپلیکیشن بابایاب» و «بک تو بلک» روی صحنه می‌روند.

براساس این گزارش، کنسرت- نمایش «ترانه‌های شرقی» به کارگردانی سیدجلال‌الدین دری با بازی امیرعلی دانایی، شبنم قلی‌خانی، رحیم نوروزی، سمیرا حسینی و سعید زارعی از ۱۱ تا ۲۸ اسفند هر شب در دو سانس ۲۰ و ۲۲  به مدت ۸۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. در این نمایش، حجت اشرف‌زاده به صورت زنده، ترانه‌های خاطره‌انگیز دهه‌های ۳۰ و ۴۰ را اجرا می‌کند.

نمایش «او و دوستانش» با بازی ایمان ‌صیادبرهانی، معصومه ‌بیگی، محسن اعتمادسعید که به صورت گروهی نوشته و کارگردانی شده، از ۹ تا ۲۰ اسفند هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود.

در سالن شماره یک نیز، نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان تا ۲۷ اسفند در ساعت‌های ۱۶ و ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه به اجرای خود ادامه خواهد داد.

همچنین «خونین‌زار» با بازی نسیم ادبی و به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی که دور اول اجرای خود از ۲۴ تا ۲۹ بهمن به نمایش درآمد در دور دوم از ۱۰ تا ۱۳ اسفند، ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش «آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند» نیز به نویسندگی و کارگردانی فربد همدانی از ۶ تا ۲۰ اسفند هر روز ساعت ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه اجرا می‌شود.

نمایش«افلیا» با بازی رژین پناهی و به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی از ۹ تا ۲۷ اسفند هر روز ساعت ۱۸ به مدت ۴۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش «مستخدم» به نویسندگی و کارگردانی سهندخیرآبادی و با بازی مسعود کرامتی، نادر فلاح و شبنم گودرزی نیز در همان بازه زمانی هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش «آدیداس» هم از از ۹ تا ۲۷ اسفند به کارگردانی پویا غازی و با بازی جواد خواجوی، مصطفی محمدزاده و... هرشب ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه میزبان تماشاگران است.

نمایش کودک‌ونوجوان «اپلیکیشن بابایاب» نیز از نیمه اسفند به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی روی صحنه خواهد رفت.

از خوانندگی حجت اشرف‌زاده تا بازی شبنم قلی‌خانی و جواد خواجوی در پردیس شهرزاد

۵۷۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =