نماینده مجلس : مدعیان دفاع از ملت اوکراین چرا در مورد کشتار مردم یمن سکوت می‌کردند؟

فارس نوشت: ابوترابی گفت: ضد انقلاب و به طور کل کسانی که امروز خود را حامی ملت اوکراین جا زده‌اند، اغراض سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به برخی فضاسازی‌ها در مورد حمله روسیه به اوکراین گفت: آنهایی که امروز دلسوز مردم اوکراین شده‌اند و به حمله روسیه به این کشور انتقاد می‌کنند، چرا در قبال ۸ سال کشتار مردم یمن توسط آمریکا سکوت اختیار کردند؟

وی افزود: اینهایی که امروز می‌گویند ملت اوکراین مظلوم و مورد کشتار واقع می‌شوند همان‌هایی هستند که در قبال کشتار مردم یمن عراق سوریه و افغانستان توسط آمریکا و متحدان منطقه‌ای از جمله عربستان سعودی هیچ موضعی نمی‌گرفتند و گویا که اصلاً کشتاری در این کشورها اتفاق نمی‌افتاد.

مدعیان دفاع از ملت اوکراین چرا در مورد کشتار مردم یمن سکوت می‌کردند؟

بیشتر بخوانید:

پشت پرده جنگ اوکراین به روایت احمدی نژاد

توافق وین گروگان روسیه برای امتیازگیری از غرب در جنگ اوکراین می شود؟

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضد انقلاب و به طور کل کسانی که امروز خود را حامی ملت اوکراین جا زده‌اند، به هیچ وجه دلش برای ملت اوکراین نمی‌سوزد و صحبت‌هایش از سر دلسوزی نیست، بلکه اغراض سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: اینها همان‌هایی هستند که هیچ موضع‌گیری در قبال اشغال فلسطین ندارند و هیچ وقت دلشان برای مردمی که توسط ائتلاف سعودی و جنگنده‌های آمریکایی کشته شده‌اند، نسوخته و نمی‌سوزد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما موضع‌مان همیشه حمایت از همه ملت‌هاست و هیچ وقت خواهان جنگ و کشتار نیستیم.

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =