افزایش سرعت «نت» مطالبه اصفهانی‌ها/۳۵۰ نقطه برخوردار از اینترنت پرسرعت می‌شوند

مدیرکل مخابرات استان اصفهان افزایش سرعت اینترنت را یکی دیگر از مطالبات مردم در سراسر استان دانست و گفت: ۳۵۰ نقطه روستایی و شهرهای کوچک استان اصفهان در سال جدید از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.

اسماعیل قربانی در حاشیه سفر به کاشان در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به اینکه از مشکلات در دسترسی به سامانه ۱۱۸ در کاشان آگاه هستیم، اظهار داشت: رفع این مشکلات یکی از مطالبات جدی و بحق مردم منطقه کاشان است که برای رفع این موضوع تصمیماتی اتخاذ و اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه متمرکز شدن ارائه خدمات ۱۱۸ در مرکز استان باعث این مشکلات شده است، ابراز داشت: البته این مشکلات فقط در کاشان نبوده و برای برخی از شهرهای پرجمعیت دیگر استان نیز بوده است.

مدیرکل مخابرات استان اصفهان افزایش سرعت اینترنت را یکی دیگر از مطالبات مردم در سراسر استان دانست و تصریح کرد: این مطالبه در بین جوانان به خصوص بین دانشجویان بیشتر دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه به این منظور هم فعالیت های انجام شده و در حال انجام است، گفت: با توسعه خط تلفن ثابت و همراه در نقاط دور دست درصدد رفع این مشکل هستیم.

قربانی با اشاره به اینکه در سال جدید ۳۵۰ نقطه روستایی و شهرهای کوچک استان اصفهان را برای اینترنت پرسرعت مجهز می کنیم، افزود: در تلاش هستیم با تعمیر تجهیزات فنی به این مهم دست یابیم و نگرانی دانشجویان و دانش آموزان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه با توسعه زیرساخت ها به دنبال تامین اینترنت امن برای مردم استان هستیم، تاکید کرد: در این راه همکاران ما در تمام استان شبانه روز تلاش می کنند که امیدواریم این تلاش ها مورد رضایت مردم قرار بگیرد.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =