مخلان نظم و امنیت عمومی تاکستان روانه زندان شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی این شهر و صدور قرار بازداشت موقت برای متهمان موصوف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان شهرستان تاکستان در تشریح این خبر گفت: طی روزهای اخیر شاهد برخی تحرکات و اقدامات مخل نظم و امنیت عمومی توسط گروهی از اراذل و اوباش در تاکستان بودیم که با قمه‌کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد موجب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده و نظم عمومی شهر را با ایذاء مردم مختل کردند. 

وی افزود: بر اساس گزارشات واصله در خصوص این اقدامات، دستورات قضایی لازم سریعاً برای شناسایی و دستگیری این افراد از سوی دادستانی صادر گردید که در کمترین زمان این ارازل و اوباش شناسایی و نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

دادستان شهرستان تاکستان ادامه داد: حسب مورد برای این افراد به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، استفاده از سلاح سرد، قدرت‌نمایی با چاقو، تهدید؛ پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای شهرستان تاکستان تشکیل و با توجه به اقدامات هنجارشکنانه و مخل نظم و امنیت عمومی توسط این متهمان، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رجبی در خصوص کنترل متهمان این پرونده اطمینان خاطر داد و گفت: این متهمان در راستای عبرت‌آموزی، پیشگیری از وقوع جرم و اقدامات بازدارنده؛ تا پایان تعطیلات نوروز پیش‌رو در بازداشت به سر برده و بدون‌شک از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهند شد، تا مجدداً به اقدامات خود ادامه ندهند و این اطمینان را به شهروندان می دهیم، که برخورد دستگاه قضایی با این افراد سخت، بدون اغماض و بازدارنده خواهد بود.

این مقام قضایی استان اذعان کرد: بانک اطلاعاتی مجرمان حرفه‌ای و محکومین سابقه‌دار شهرستان تاکستان تشکیل شده و قطعاً اسامی این اراذل و اوباش نیز در این بانک ثبت خواهد شده تا مستمراً تحت رصد و کنترل دستگاه قضایی، انتظامی و سایر نهادهای امنیتی قرار گیرند و از اقدامات اخلاگرانه این افراد پیشگیری خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: نظم و امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی و سایر نهادهای متولی است و بی‌تردید برخورد دستگاه قضایی با این افراد و اراذل و اوباش که با اقدامات خود امنیت عمومی و شهروندان را خدشه‌دار می کنند، کاملاً سخت و بازدارنده است و قطعاً این افراد در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =