حل مشکلات ترافیکی در کرمانشاه تلاش بیشتری را می‌طلبد

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: از حدود ۱۰ سال پیش آژیر ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کرمانشاه؛ منوچهر فخری در نخستین نشست شورای حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه با بیان اینکه تقریبا از ۱۰ سال پیش صدای آژیر ترافیک در شهر کرمانشاه به صدا درآمده است، گفت: در سال‌های گذشته تلاش های خوبی در حوزه ترافیک و رفع مشکلات در کلانشهر کرمانشاه انجام گرفته و تا حدودی این اقدامات موثر بوده؛ اما حل مشکلات ترافیکی در کلانشهر کرمانشاه تلاش بیشتری را می طلبد.

وی با اشاره به تشکیل شورای حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه، افزود: تشکیل این شورا و تعامل شهرداری و پلیس راهور به حل مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه کمک خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم مدیریت ترافیک شهر کرمانشاه به دست شهرداری سپرده خواهد شد

وی همچنین از همکاری و همراهی مجموعه استانداری برای حل مشکلات ترافیکی کلانشهر کرمانشاه خبر داد.

پوریا محمدیان یزدی مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور هم در این نشست اظهار داشت: این شورا با سه عضو از شهرداری، یک عضو از وزارت کشور، یک عضو از استانداری و یک عضو از پلیس راهور تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ریاست این شورا بر عهده شهردار است، خاطرنشان کرد: شهردار فرمانده ترافیکی کلانشهر است.

وی با اشاره به اینکه  کرمانشاه آمادگی خوبی برای استفاده از ظرفیت‌های بی.آر.تی و ... دارد، گفت: زمینه کار و تحول در حوزه ترافیکی کرمانشاه آماده است و امیدواریم این تحول در کرمانشاه محقق شود.

شهردار کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه تشکیل شورای حمل و نقل و ترافیک کلانشهر کرمانشاه تدبیری برای حل مشکلات ترافیکی است، گفت: راه حل مشکلات ترافیکی در کرمانشاه تعامل شهرداری و راهور است.

نادر نوروزی با بیان اینکه امیدواریم تشکیل این شورا نتایج خوبی برای شهروندان کرمانشاهی به دنبال داشته باشد، افزود: در واقع فعالیت این شورا باید منتج به تعامل بین راهور، شهرداری و استانداری شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری آمادگی این را دارد که تمام تلاش و توان خود را برای اصلاح مشکلات ترافیکی بکار گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =