روزنامه دولت: خبر حمله روسیه به اوکراین را بزرگ کردند تا سفر سحرقریشی به ترکیه گم شود

روزنامه ایران با انتشار مطلبی در صفحه طنز خود، مساله حمله به اوکراین را به تمسخر گرفت.

این روزنامه نوشت:

۱- روسیه به اوکراین حمله می‌کند.
۲- رئیس‌جمهور اوکراین به اروپا و امریکا می‌گوید: «ما که کمک لازم نداریم. ولی اگه دوست داشتید کمک کنید».
۳- اروپا پس از اعمال شدیدترین تحریم‌ها، نیروهای نظامی خود را به مرزهای شرقی اوکراین اعزام کرده و تأکید می‌کند: «چیزی لازم بود، به خودم بگید».
۴- بایدن برای اوکراینی‌ها دعا می‌کند و تصادفاً همزمان زرادخانه هسته‌ای روسیه می‌رود روی هوا و هرچه بمب اتم دارد، پخش می‌شود توی خودش.
۵- امریکا پس از اعمال جدیدترین بسته تحریمی (موسوم به مادربزرگ تحریم‌ها) علیه روسیه، نیروهای خود را به اوکراین اعزام می‌کند و تأکید می‌کند: «تا یَک یک‌شون شل و پل نشدن، برنمی‌گردیدااا»!
۶- رئیس‌جمهور اوکراین یک نگاه به بودجه نظامی این کشور می‌کند که یک‌بیستم روسیه است. بعد گوشی را برمی‌دارد و به پوتین یادآوری می‌کند دنیای فردا، دنیای گفتمان است و ژاپن و آلمان را نگااا! با فعالیت فرهنگی و قطع بودجه نظامی توانستند تلفن پاناسونیک و سریال کبرا ۱۱ بسازند.
۷- پوتین تحت ‌تأثیر قرار گرفته و چرنوبیل را به اوکراین پس می‌دهد تا آنها روسیه را بزنند. دنیا دو روز است.
۸- اوکراین نیز متقابلاً روسیه را می‌زند ولی حواسش هست غیرنظامیان آسیب نبینند. پوتین سکته مغزی می‌کند و نصفش فلج می‌شود و تا آخر عمر در خیابان‌های کی‌یف با ساز، سلطان قلب‌ها می‌نوازد و پول جمع می‌کند.
۹- حواس جهانیان تقریباً سر جایش می‌آید و همچنان از حواشی حمله اسرائیل به سوریه، نصف شدن سهمیه غذای یمنی‌ها از سوی برنامه جهانی غذا، طرح صیانت از نمایندگان مجلس در فضای مجازی و سفر سحر قریشی به ترکیه، پرت می‌ماند. سه دانگ حواس‌ها البته به پیگیری همکاری جامعه جهانی با پناهندگان اوکراینی و ایرانیان چسبیده بهشان اختصاص می‌یابد.
۱٠- پایان دعوا.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =