گزارش جذاب نشریه پرتغالی از طارمی:فراتر از یک مهاجم/عکس

نشریه معتبر رکورد پرتغال در چاپ امروز خود به تمجید فراوان از مهدی طارمی پرداخت و او را مهره اصلی کونسیسائو دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نشریه رکورد پرتغال در گزارش امروز خود به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و او را مهره اصلی پورتو و کونسیسائو دانست. بامداد دوشنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف ژیل ویسنته رفت و با تاثیرگذاری طارمی به زحمت به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی ستاره کشورمان یک پاس گل داد و در لحظات پایانی نیز یک موقعیت بزرگ ساخت که تیر دروازه مانع گلزنی او شد.

طارمی با پاس گل خود در دیدار مقابل ژیل ویسنته ، تعداد پاس گل های خود را به عدد ۱۰ رساند تا مثل فصل گذشته آماری خیره کننده به ثبت برساند.

نشریه رکورد نوشت: ستاره ایرانی مثل فصل گذشته از تعداد ۱۰ گل و ۱۰ پاس گذشت تا نشان دهد چقدر ستاره مهمی برای پورتو است. پس از جدایی لوئیز دیاز از جمع پرتغالی‌ها و رفتن به لیورپول حالا همه نگاه‌ها به طارمی متمرکز شده تا در نبود ستاره کلمبیایی به مهره اصلی کونسیسائو نام گیرد.

رکورد گزارش خود را با این تیتر آغاز کرد: مهدی طارمی، مهاجمی که نقشی بزرگتر از یک گلزن در پورتو و تیمِ کونسیسائو دارد.

ستاره کشورمان در این فصل برای پورتو در ۳۴ بازی، ۱۵ گل زده و ۱۳ پاس گل داده تا اکنون با رفتن لوئیز دیاز، تاثیرگذارترین بازیکن پورتو لقب بگیرد. او از لحاظ تاثیرگذاری در لیگ‌های اروپایی در کنار امباپه قرار گرفته و ۱۰ بار برای تیمش گلسازی کرده است.

آخرین قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال به ۲ فصل پیش بازمی‌گردد و این تیم اکنون قصد دارد با کمک ستاره کشورمان به سی‌امین قهرمانی خود دست پیدا کند. آنها اکنون با ۶۴ امتیاز صدرنشین هستند و تیم‌های اسپورتینگ ۵۸ و بنفیکا ۵۴ در رده‌های بعدی جای دارند.

از طرف دیگر پورتو برنامه‌ریزی کرده که در لیگ اروپا نیز به پیشرفت خود ادامه دهد و بتواند به مراحل پایانی و حتی قهرمانی در این رقابت دست یابد. آنها در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا به رده سوم رسیدند تا به لیگ اروپا راه یابند و در بازی اول لاتزیو و تیم مائوریتسیو ساری را شکست دهند.

پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید با لیون، تیم نه چندان آماده این فصل فرانسه روبه‌رو شود و این شانس را دارد تا با شکست تیمِ «پیتر بوش» به جمع ۸ تیم پایانی راه یابد. از سویا، بارسلونا و حتی لورکوزن می‌توان به عنوان مدعیان بزرگ قهرمانی در این رقابت نام برد.

 بازی مهم این هفته پورتو هم به بامداد فردا بازمی‌گردد که این تیم باید در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال با اسپورتینگ لیسبون، مهمترین رقیب خود دیدار کند. باید دید مهدی طارمی که در بازی قبلی، گل تساوی بخش تیمش مقابل این نماینده قدرتمند پرتغال را به ثمر رساند، چه نمایشی در بازی بامداد فردا به اجرا خواهد گذاشت؟

 گزارش جذاب نشریه پرتغالی از طارمی:فراتر از یک مهاجم/عکس

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =