۰ نفر
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
تمهیدات ترافیکی شهرداری شهرکرد در نوروز

شهردار شهرکرد گفت: در راستای کنترل ترافیک معابر پر تردد شهر تمهیدات لازم اندیشیده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت کنترل ترافیک شهری در ایام نوروز و همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور با شهرداری شهرکرد باحضور فرمانده انتظامی استان، رئیس پلیس راهور و شهردار برگزار شد.

محمدتقی جاپلقی در این جلسه اظهارداشت: یکی از نکات مهمی که در ایام نوروز باید برای آن برنامه‌ریزی شود، ترافیک شهر شهرکرد است که برای ساماندهی و بهبود عبور و مرور برای تعدادی از معابر سطح شهر باید طرح‌های ویژه‌ای را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شهر شهرکرد در نوروز  افزود: در معابر شهری پر تردد یکطرفه کردن، مسدودسازی و نصب تابلوهای راهنمایی ضروری است که این مهم باید در دستورکار شورای ترافیک قرار گیرد.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه باید محدودیت‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود، بیان کرد: برای مسیرهای پرتردد، باید مسیرهایی جایگزین در نظر گرفت تا مشکلی برای دسترسی به مناطق و مکان‌های مختلف و عبور و مرور وسایل نقلیه رخ ندهد.

سردار منوچهر امان‌اللهی در ادامه جلسه بیان کرد: پلیس استان در ایام نوروز با تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی به صورت صد درصد آماده است و واحدهای گشتی و انتظامی و واحدهای محسوس و نامحسوس در شیفت‌های مختلف برای ایجاد امنیت حضور خواهند داشت.

وی افزود: با افرادی که در شب چهارشنبه سوری با ایجاد سر و صداهای ناهنجار، ایجاد آتش در محله‌ها و معابر و همچنین راه انداختن دور دورهای بی‌مورد برای دیگران سلب آسایش کنند، برخورد خواهد شد.

امان‌اللهی ضمن هشدار جدی به مخلان نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه آخر سال متذکر شد: در این شرایط که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، باید مراقبت‌ها بیشتر باشد و از ایجاد تجمعات مربوط به شب چهارشنبه آخر سال جلوگیری شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =