بازسازی بلوار علوی خرم آباد با 2 میلیارد تومان اعتبار

شهردار خرم آباد از بازسازی و نوسازی بلوار علوی طی 4 ماه آینده خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سعید فتوحی دقایقی پیش در این خصوص به خبرنگار خبرآنلاین گفت : شکل هندسی و سطح این بلوار نسبت به آسفالت خیابان بسیار کم بود و ضمن اینکه نمایی نامناسب داشت مورد نارضایتی شهرندان نیز قرار گرفت .

وی افزود : در طرح جدید شکل هندسی این بلوار تغییر خواهد کرد پیاده روی آن از باغچه و فضای سبز جدا شده و درختان وسط بلوار نیز سامان دهی خواهند شد .

شهردار مرکزی خرم آباد با بیان اینکه این طرح حدوداً 4 ماه بطول خواهد انجامید اظهار داشت : عملیات اجرایی این طرح با تخریب بلوار قبلی آغاز شده و مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده که نهایتاً در مدت 4 ماه تکمیل خواهد شد .

فتوحی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا باتوجه به در پیش بودن سال جدید عملیات عمرانی سرعت خواهد داشت ؟ تصریح کرد : این طرح از میدان امام تا حداکثر نرسیده به پل حاجی خواهد بود و به پیمانکار تاکید نمودیم تا قبل از پایان سال نیمی از آن تکمیل گردد.

شهردار خرم آباد همچنین رنگ آمیزی و سامان دهی معابر و مبلمان شهری در آستانه سال جدید را از برنامه های مهم شهرداری در ماه جاری عنوان کرد و افزود : همه عوامل شهرداری های مناطق، برنامه اصلی خود را در زیباسازی و سامان دهی مبلمان شهری متمرکز کردند و در این ماه تلاش شبانه روزی را در جهت جلب رضایت شهروندان بکار گرفته ایم .

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =