می خواهیم نظر شما را بدانیم ،نظرات خود را در مورد این طرح و مزایا و معایب آن در قالب کامنت با ما در میان بگذارید .

هفته گذشته دوباره بحث در مورد تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها ی کشور بالا گرفت عده ای کاملا با این طرح موافق اند و آن را موجب بالا رفتن سطح علمی در دانشگاه ها می دانند و عده ای هم کاملا مخالف و آن را غیر ضروری و باعث عدم ارتباط گیری درست و صحیح دانشجویان در آینده و در محیط کاری می دانند .

خبر آنلاین پرونده ای هم با عنوان "دختر ها اینور ،پسر ها اونور "در مورد این بحث و نظرات مختلف در مورد آن منتشر کرد .

حالا می خواهیم نظر شما را بدانیم ،نظرات خود را در مورد این طرح و مزایا و معایب آن در قالب کامنت با ما در میان بگذارید .

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 299
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رفسنجان IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    36 11
    به نظرمن این طرح به هیچ عنوان جواب نمیده وآب درهاون کوبیدن اگرقراردوجنس مخالف بابودن سر یک کلاس طوریشون بشه پس بایدخیابونهارو هم تفکیک جنسیتی کنند اصلا کل ایران رو جدا کنن مردارو بفرستن مریخ
  • nader IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    24 8
    جای تاسف است ،بجای پرورش انسانیت به تفکرات جنسی پرداختن،انهم در دانشگاهها.انجام این تفکیک توهین به جوانان است و حریص کردن انان به جنس مخالف،..
  • محمد DE ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    18 10
    مخالفم
  • شائشی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    22 7
    فقط میتونمم بگم متاسفم
  • بدون نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    20 8
    این طرح خجالت آور و توهین به شعور دانشجو و محیط پویای دانشگاه است
  • محمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    23 6
    برای من دانشجو کار از مخالف بودن هم گذشته ! اگر منظورتون اینه که با جدا کردن دیگه هیچ اتفاقی نمیفته باید بگم خب دانشاه اینطوری شد ... بقیه ی جاها رو چه میکنید ؟!
  • محمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    17 4
    خوبه که به جای این بحث ها بیایم به فکر بالا رفتن سطح علمی دانشجو ها باشیم ...
  • فارغ التحصيل شده IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    20 7
    واقعا اينم شد فرهنگ سازي؟؟؟ ايا اين توهين به جوانان نيست؟؟؟
  • مهدیه IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    17 6
    مخالفم
  • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    13 29
    به شدت موافقم
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    17 13
    کاش مخالفین این طرح یه دلیل منطقی داشتند
    • یکی از دانشجویان دانشگاه قم A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
      15 8
      من در دانشگاه قم درس می خوانم تنها دانشگاه تفکیک جهان: دانشگاه قم دانشگاه نمونه نیست دانشگاه مرگ است.
  • بدون نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    14 26
    سلام وقتی برخی افراد جنبه ندارندوسواستفاده میکنند بهتره جداسازی بشه
  • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    18 3
    مسئولای ما رو باش جوانان برای پول توجیبی شان محتاجند اون وقت اینا به چی دارن فکر می کنند.
  • کارمند شرکت نفت IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    20 2
    دیگه فقط مونده جدا کردن قبرها که اون هم انشاءالله انجام میشه
  • ا.پارسا IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    16 3
    طرح این بحث توهین به شعور دانشجویان است. به جای این کارها باید طرحی برای تسهیل ازدواج جوانان ارائه کنند
  • بدون نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    11 19
    نظرم موافقه
  • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    9 23
    خیلی طرح خوبی است دلایل آن کسانی که مخالفند معلوم نیست اما موافقت بنده بخاطر این است که به عینه می دیدم که بسیاری از دوستان دبیرستانم و خیلی دیگر از بچه ها بخاطر همین ارتباطات دختر و پسر و غرق شدن در این مسائل از درس و زندگی و اخلاق بازماندند و به نظر بنده تمامی این اظهار تاسفات بخاطر القائاتی است که در ذهن افراد جامعه ما شده و نا خواسته و بر اساس میل ارباب رسانه حرف می‌زنند بدون اینکه از عقل خود استفاده کنند.
  • سینا IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    21 4
    تفکیک جنسیتی یعنی توهین به دانشجو.یعنی اینکه توی دانشجو اونقدر شعور و توان نداری که بتونی بر غرایض شهوانی احتمالی غلبه کنی.همچنین دانشگاهی تعطیل بشه بهتره
  • نیلو IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    10 3
    اصلا طرح درستی نیست. خب اصلا که چی جداشن؟اتفاقا بهترین مکان برای شناسایی و همسریابی دانشگاه هست چرا که با روحبات هم آشنا میشن و دیگه این همه طلاق به خاطر عدم شناخت کافی از همدیگر پیش نمیاد.
  • پيمان GB ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    10 1
    به فكر نون باش كه خربزه آب است....
  • بدون نام GB ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    9 2
    ازسردبیر خواهشمندم بجای نظرسنجی به این روش غیرحرفه ای به روش معمول خبرانلاین نظرسنجی شودتا میزان مخالفت به طوراشکار برای کوته فکران مشخص شود.توهین به شعور دانشجویان غیرقابل پذیرش است.
  • فرداد IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    8 0
    به نظر من دانشگاهها باید روی آموزش دانشجویان جهت شناخت هر چه بیشتر جنس مخالف برای تشکیل زندگی مشترک درآینده تمرکز کنند نه تفکیک کردن آنها
  • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 0
    خدا رحمت کند آیت الله طالقانی را زنده شود و ببیند تند روی در بحث حجاب به تفکیک انسان انجامید . خدا رحمت کند شهید مفتح را
  • بدون نام US ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    12 2
    لطفااقایون علما یه فکری به حال ریزگردها والودگی هوا کنن که همه دارن سرطان میگیرن تمام هم غم این مملکت شده جدایی زن ومرد, شرم اوره
  • بدون نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    4 1
    مگه نظر ما هم مهمه!
  • دانشجوی ارشد IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 9
    طرح خوبیه به شرطی که درست و دقیق و با برنامه اجرا بشه.
  • MoTe IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    9 1
    فارغ از توهین آمیز بودن این طرح نسبت به شعور و درک جامعه یه سوال در دهنم ایجاد می شود: تفکیک جنسیتی مستلزم ارائه دروس به طور جداگانه به دختران و پسران می باشد یعنی فضای کلاس - استاد - زمان و... به صورت مجزا آیا واقعا دانشگاههای ما توان تامین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای این طرح را دارند؟؟؟ واضح است که ما داریم از آنور پشت بام به زمین می افتیم !!
  • محسن IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 1
    یک توهین بزرگ به دانشجوهاست
  • saeed IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    9 2
    فکر نمی کنم فایده ای داشته باشه چون اون کسی که برای مسائل حاشه ای به دانشگاه اومده هر طوری شده به مقصودش می رسه و اون کسی که فقط برای درس به دانشگاه اومده اگر هزار تا دختر و پسر در کنار هم باشند براش اصلا مهم نیست و به کار خودش می پردازه.
  • بدون نام US ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    7 0
    يادش بخير يكي بود اون زمونا!!! ميگفتي آيا واقعاً مشكل جووناي ما اين چيزاست؟ فكر كنم الان به جوابش رسيده.
  • مجی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    8 0
    این همه مشکل ومادرچه فکرائی بیشتربه سوژه طنزمیخوره
  • بدون نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    0 4
    برای مدرس های دانشگاه خوبه کلاسها خلوت میشه مثلأ27 دختر یک کلاس 5 پسریک کلاس رشته روانشناسی مشاوره علوم تربیتی و...اینطوریهکلاسهای فنی مثل مکانیک عمران و....برعکس میشه
  • ad IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 15
    به نظر من طرح خوبیه اینایی که مخالفت کرده اند یه مشت هوس بازند
  • شهرزاد IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 2
    مخالفم
  • blue man IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    7 0
    خيلي محيط هاي نامناسب تر از دانشگاه است
  • بدون نام US ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    7 1
    تا چه زمانی ما باید فقط نگاهمون به روابط زن ومرد بر اساس روابط جنسی باشه؟ یعنی کسانی که همچین تصمیم هایی میگیرن هیچ فرض دیگری بین این دو موجود متصور نیستن؟
  • حسن IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 16
    من کاملا موافقم و در اخر همه خواهند فهمید این کار نتایج مثبت زیادی دارد
  • سيد حامد IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 2
    خوب اگر ارتباط بين دوجنس در محيط دانشگاه باعث كاهش سطح علمی در دانشگاه ها ميشود پس چرا بهترين دانشگاهها با بالاترين سطوح علمي در كشورهاي اروپايي و يا آمريكايي وجود دارند؟ به جاي اين حرف ها كيفيت آموزش و امكانات آموزشي دانشگاهها را ارتقاء دهيد نه اينكه به دنبال فرافكني باشيد!
  • ف تهران IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    9 8
    من خودم دانشجو هستم از وقتي پسرها تو كلاس نيستند هم آرامش بيشتري برقراره هم بهتر درس رو مي فهميم .واقعا يه طرح عاليه
  • بدون نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 2
    رضا از اهواز مخالفم
  • بدون نام US ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    10 1
    همین دختر و پسرها بعد از چهار سال تحصیل، بر فرض محال و با داشتن پارتی باید بروند سر کار با هم کار کنند!اصلا چطوره خروج بانوان از منزل رو غیر قانونی اعلام کنید.!!!!
  • Rasa IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    2 3
    به جای اینها بیان این گندی که به جامعه با سیم کارت های مفت و مجانی زدن و افتضاح به بار آوردن رو جمع و جور کنن.بیان ببینن در سطوح سنی دانش آموزان راهنمایی چه فاجعه ای در حال اتفاق افتادنه و افتاده. واقعا به این مدیریت باید تاسف خورد.
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    3 0
    این طرح اجرایی نیست : فضای آموزشی لازم به اندازه کافی وجود ندارد. ساعت کار استادان دو برابر می شود که این عملی نیست. طبق آئین نامه دانشگاه هاکلاس های زیر 5 نفر دانشجو غیر قانونی است که این هم مشکلی دیگر خواهد بود و ...
  • ali IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 4
    با این کارها به اسلام و مسلمین توهین می کنید
  • علی US ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    7 1
    میگم می خواین یه دیوار بکشین کل ایران آقایون یه طرف خانوما یه طرف که همه رستگار شوند... متاسفم براشون
  • بدون نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 9
    اونهایی که متاسفن دلشون برای چیز دیگه ای میسوزه بنظر من خوبه چون دانشجو جنبه نداره از یه محیط جدا یه دفعه میان قاطی میشن.
  • mehr A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 1
    از اون حرفهاست
  • ایمان IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    10 0
    با سلام خدمت شما این موضوع بمعنای اهانتی آشکار به جوانان غیور ما چه دختر خانمها و چه آقا پسرها میباشد که نیازی به قیم و آقا بالاسر ندارند.من 60 ساله از این موضوع در روی جوانان عزیزم خجالت میکشم
  • اکتای IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    8 6
    مخالفم
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 0
    اگه تفکیک جنسیتی قرار بود جواب بده مدارس راهنمایی و دبیرستان های ما باید گل و بلبل بودن که نیستن بد هم نیستن!!!
  • نیما آرین IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    8 0
    من موافقم ، باید محیط کار ، پیاده رو و صف اتوبوس و صف مترو رو هم تفکیک کرد ، اصلا باید بگیم برنامه های صدا و سیما که مجریانش زن هستن رو فقط خانم ها و برنامه هایی که مجریانش مرد هستن رو فقط آقایون نگاه کنند ، این جوری حیتما پیشارفت میکنیم ، با توهین به قشر تحصیلکرده جامعه
  • محمد جواد IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    8 0
    یادم میاد اوایل انقلاب در دانشگاه تهران این کار انجام شد و وسط کلاسا دیوار کشیدن ، دختر امام خمینی که دانشجوی دانشگاه بود با ناراحتی به ابشان خبر داد ، همان روز وزیر علوم احضار شد و آن دیوار هم تخریب گردیئ ، حال شما حدیث مفصل بخوانید از این مجمل
  • بدون نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 2
    سلام، آیا واقعا مشکل کشور و فرهنگ سازی و گرفتن ماهواره ها و جداسازی جنسیت در دانشگاه حل میشود!!!!؟؟؟؟ بیاییم بهتر فکر کنیم و حقوق بیت المال رال را بیهوده صرف نکنیم.
  • بدون نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    1 12
    بنظر من خجالت آور کار شماست که میخواهید با گذاشتن نوشته های مخالفهمه چیز را بد جلوه بدهید اگر راست میگید نظر حداقل خود من را که مشروط موافق بودم میگذاشتید تا باورتان کنم اف بر شما
  • اریو GB ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    7 3
    هر کس موافق باشه یعنی بیسواده - تابناک چرا باید شما چنبن نظر توهین امیزو خجالت اور رو منتشر میکنید
  • سكوت IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    4 1
    اين يك بي احترامي بزرگ به شخصيت تمام دانشجويان است اگر مي توانيد فرهنگ سازي كند با جلوي اين كارها گرفتن مشكل دانشگاههاي ما حل نمي شود
  • بدون نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 9
    کاملا موافقم ، هر چه دیرتر انجام شود به ضرر خواهد بود
  • amir SE ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    8 0
    خیلی خوبه اگه در همه جای جامعه این کارو ادامه بدهند خیابانها رو جدا کنند ادارات و ....
  • آرین IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    3 14
    این طرح عالیه و ما دانشجویان از آن استقبال می کنیم
  • بدون نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    3 5
    very good
  • بدون نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    7 0
    باید به این وضعیت تاسف خورد که نگاهمون به دانشگاه ودانشجوجنسیتی و....
  • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    2 8
    کار بسیار خوبیه کاش زودتر این کار رو میکردید
  • علی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    8 0
    مگه نظر مردم اهمیتی داره که هر موردی پیش میاد نظرسنجی میکنید
  • بدون نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    2 11
    کار بسیار خوبیه کاش زودتر این کار رو میکردید چون بچه مسلمونیم وباید از دین خود پیروی کنیم بدون قید وشرط
  • بدون نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    2 8
    کار بسیار خوبیه کاش زودتر این کار رو میکردید چون بچه مسلمونیم وباید از دین خود پیروی کنیم بدون قید وشرط
  • مهدی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 1
    این طرح نشون می ده هنوز دولت یاد نداده به جوانان که با جنس مخالف چطور رفتاری در چارچوب ها داشته باشند
  • زهره _فارغ التحصیل IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    8 1
    به نظرم دانشگاه محل تحصیل علمه.تفکیک جنسیتی خیلی چیز مسخره ایه وتوهین به شعوردانشجوست.اگردانشجوها توی دانشگاه جدابشن فکر می کنیم ازنظر علمی بهترخواهیم بود؟؟؟من با این طرح مخالفم.
  • بدون نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    3 11
    همه بچه های ایرونی چشم ودل پا کند ولی از نظردین مان این کار خوبه هم آقایان راحتند هم خانمها انشاالله همه شون موفق باشند
  • مهرداد IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    9 2
    بنده یک فرد مذهبی هستم من هم هرچقدر به این موضوع فکر میکنم دلیلی نمی بینم ما باید به دنبال اسلامی باشیم که حرفی برای گفتن در دنیاداشته باشیم به نظر من ما با این تصمیم های غیر اصولی آبروی خودمونو می بریم این تصمیم 100درصد اشتباهاست
  • بدون نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    4 0
    مشکلات بسیار زیادی در دانشگاهها از لحاظ علمی وجود دارد که به آنها رسیدگی نمی شود. حالا افکار دانشجویان را خودشان دارند به انحراف می کشانند. تصور کنید افرادی که تابحال این مسائل برایشان وجود نداشته حالا فکرشان معطوف می شود و این بدترین حالت ممکن است که اتفاق می افتد.ضمن اینکه این گونه رفتارها به شدت به انسانیت یک دانشجو توهین می کند و رسما دانشجو را حیوانی که تنها شهوت دارد می پندارد.
  • عرفان IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 1
    فقط به این جواب بدید که اگه دانشگاه تفکیک جنسیتی بشه تکلیف ازدواج دانشجویی چی میشه؟؟
  • بدون نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    4 0
    اگر واقعا با جدا کردن دختران و پسران در دانشگاه همه مسایل حل می شد مشکلی نداشت اما حقیقت این است که با این کار تنها جوانان حریص تر می شوند ما که نمی توانیم ان ها را در سطح اجتماع از هم جدا کنیم به نظر من این کار پاک کردن صورت مساله است ما باید بپذیریم که در جامعه دختران و پسران در کنار هم هستند این یک حقیقت انکار نشدنی است بعد باید سعی کنیم که این در کنار هم بودن بدون حاشیه شهوت روابط شیطانی و ....باشد و هر دو حضوری موثر مفید سالم درکنار یکدیگر در اجتماع داشته باشند
  • فرهاد IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    3 2
    همه مردم مخالف این جدا سازی هستند ولی آخر صنعت نفت به اراک انتقال پیدا میکنه چون خواسته تمام مردمه که در زمان این نظر سنجی در رختخواب خواب هستند و اگر بیدار بشن تعدادشون از تمام مردمی که ما هر روز تو کوچه خیابان مخالف این کار هستند بیشتر میشه.پس در نتیجه مردم ایران 140 ملیون هستند که ما فقط 70 ملیونشو میتونیم ببینیم.
  • hasan IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 1
    کار کودکانه ای است
  • دانشجو US ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    9 2
    به نظر من كمك بگيريم ازتفكرات طالبان براي اجراي صحيح اين طرح اصلا" چه لزومي داره خانمها درس بخونن
  • دل پر درد CA ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    4 1
    تا کی باید مردم را با مسائل کوچک و نا مربوط و خنده دار سرگرم کنید !
  • ایوب IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 1
    این کار عبث و بیهوده ایه ،با این کار وضعیت اخلاقی در دانشگاه ها بدتر میشه. حتی درآینده هم دانشجو پس از فارغ تحصیلی نمیتونه در سطح جامعه به جنس مخالفش بدرستی اتباط برقرار کنه آقایون بهتر بجای مسکن!! بفکر درمان این مرض(اشتغال وپایین آوردن سن ازدواج)باشند و وضه را بدتر از این نکنن
  • حسین IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    4 2
    این طرح مخالفین نظام و ولایت فقیه هستش.کاری جز ضربه به نظام و دستاودهایی که در طی 27 سال به سختی به دست اومد انجام نمیده.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    2 8
    بشدت موافقم
  • پریا دات نت IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 2
    ای خدا ههههههه از دست این دولتی ها بیکارن واسه بی حوصلی همینجور یه چیزی میگن من یه نظر بهتر دارم ایران بکنن دو قسمت ایران غربی زن وایران شرقی واسه مرد نسل دایناسور به خاطر شهاب سنگ منقرض شد ولی نسل ایرانی به خاطر بی حوصلگی بروبچه های دولت واقعا این و واسه یه خارجی بفرستید اینهو جوکه مثل بابا وننه های 7قرن پیش حرف میزننن ههههههههه واقعا جوک خوبی بود از جوک های ملا نصر الدین خنده دار تر بود
  • بدون نام IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    4 3
    lمخالفم
  • بدون نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    7 2
    دربین چندین کشورمسلمان چنین کاری درکدام کشوراتفاق افتاده.ماواقعاتکروی میکنیم.
  • khossro US ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    7 2
    این طرح به هیچ عنوان جواب نخواهد داد.
  • ر IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    8 2
    فقط اوضاع جامعه رو بدتر از این که هست, میکنن!
  • ر IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    6 2
    فقط اوضاع جامعه رو بدتر از این که هست, میکنن!
  • ناشناس IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    1 5
    درست مس بقیه طرحای داده شده مگه همه درست بودندکه این یکی
  • امیر IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 2
    آقایون واقعا زحمت کشیدن این طور که نمیشه تنها راهش اینه که تو خیابون اتوبوس تاکسی یک دیوار بکشیم همو از هم جدا کنیم
  • جعفر IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    4 0
    با سلام با سلام بنظرم مسئولان باید دقیقا در جهت عکس اقدام کبند یعنی به سمت مختلط کردن در سطح ابتدایی و راهنمایی اقدام کنند. این عمل به سلامت روانی بیشتر کمک می کند تا اینکه این روش اشتباه را در پیش بگیریم
  • ایرانی US ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    4 0
    مخالفم....... واقعا برای یک کشور که به آینده امیدواره نا امید کنندست
  • سورنا IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 0
    .تفکیک کنیم که چی بشه؟ روز به روز داریم از علم و تکنولوژی دنیا و دانشگاه های خارج عقب میوفتیم و آقایان به فکر چه کاری هستند.من که مخالفم.
  • ش A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    5 0
    بد
  • محسن IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    2 8
    طرح بسيار خوبي است.
  • یه بنده خدا IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    9 0
    تا اونجایی که میدونم حضرت امام شدیدا مخالف این امر بودند
  • مهدی IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    اگر کیفیت دانشگاه ها از نظر علمی و پژوهشی به سطح مناسبی برسد ، دیگر حتی مجالی برای فکر کردن به این موضوعات هم بوجود نمی آید. به نظر من صورت مسئله چیز دیگری مثل (( نداشتن برنامه و افق علمی و پژوهشی برای دانشگاه های کشور)) است. وقتی دانشگاه ها از نظر علمی و پژوهشی دانشجویان را جلب نمی کند ، دانشجویان نیز در آنجا فقط وقت خود را تلف می کنند و درگیر تبعات و حواشی ایت اتلاف ها خواهند شد.
  • بابک IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 0
    مطمئناً اگر در دانشگاهها دختر و پسر را جدا کنیم بعد از فارغ التحصیلی و در محیط کار و جامعه با یک عده آدمی مواجه می شوید که تعاملات با جنس مخالف را بلد نیستند تازه مشکلات بالارفتن سن ازدواج را هم بیشتر می کند
  • حسین ن. TW ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    همین قدر بدونید که این هم یکی دیگه از اون ترفند‌هایست که قراره فکر و ذهن دانشجو رو از رسالت اصلی‌اش منحرف کنه. الان نه تنها دنیا بهمون میخنده بلکه پدر و مادرهامون هم بهمون می‌خندن که رفتی بخاطر اینکه کنار دختره بشینی اعتراض کردی و از دانشگاه اخراجت کردن؟ عملاً با این طرح دارن کاری میکنن که حواسمون از اتفاقات گنده به مسائل جنسی به ظاهر پیش پا افتاده بشه.
  • مسعود از اهواز IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 9
    بسیارعالی است میبایست ازاول این کار رومیکردن
  • آفاق IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    6 4
    بهترين كار اينه كه لباس متحدالشكل و مناسب با فرهنگ ايراني و اسلامي خودمون رو طراحي كنيم و مثل خيلي از دانشگاههاي بزرگ دنيا دانشجو هامون رو ملزم به پوشيدن آن بكنيم. كه هم حجاب آقايون و خانوم ها رعايت بشه و هم دانشجو احساس نكنه با تفكيك جنسيتي بهش توهين مي شه .
  • بدون نام GB ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    این کارها فقط باعث ایجاد حساسیت بیشتر میشه
  • عماد جیریایی IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 11
    ان شاء ا... که خیر است چون مخالف در هر جایی مشکل ساز است اگر جنس مخالف هم باشد که بد تر ، بنابراین با پاکسازی محیط مقدس دانشگاههاو وزارت علوم از جنس مخالف و یکسان سازی جنسی زمینه رشد و تعالی جامعه فراهم خواهد شد.به امید روزی که با همت مسئولان جنس مخالفی در دانشگاههای کشور نباشد .
  • بدون نام IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 6
    وقتي جوانان، مالك نفس خود نيستند بايد چنين انتظاري داشته باشيم از قديم گفتند نگه داشتن آتش كنار پنبه
  • IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    7 9
    اگر هدف درس خواندن است چه اشکالی دارد که دختر ها و پسرها جدا از هم باشند. حالا اگر هدف چیز دیگری است بماند!
  • صائب IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 5
    در مثل مناقشه نیست. از موافقین اختلاط جنسیتی سوال میکنم اگر جدا کردن دانشگاه پسر و دختر توهین است چرا جداکردن سرویس بهداشتی شان که در همه جای دنیا مرسوم است توهین به زنان محسوب نمی شود؟
    • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
      0 1
      اومدی درست کنی بدتر خرابش کردی. به نظر من دانشگاه هایی که الانم تفکیکن باید مختلط بشن. مثل دانشگاه قم و.. .
  • بیطرف IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    7 1
    مسخرست،اینا همش بازیه
  • بدون نام IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    وضیعت بد تر میشه . دیگه اون وقت به کارایی دست میزنن که نمیتونن جلوش رو بگیرن.
  • سامان IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    به نظرم به جای حل کردن مسئله وزیر محترم صورت مسئله رو پاک کردندبسیار بدیهی است که اگر دانشگاه روابط را نتوان کنترل کرد به جامعه درج می کند
  • بدون نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    با این روش بیشتر جوانان را به سوی کارهای ناشایست سوق میدهند و راه فساد را باز می کنند چرا که در جاهای دیگر به فکر خلاف می افتند تفکیک جنسیتی اشتباه محض است
  • بدون نام IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    خنده داره؟با این همه وسایل ارتباطی وهوش وزکاوت برای به هم رسیدن .این ره که میروی به ترکستان است.؟؟؟ این پیشنهاد به درد عصر حجر میخوره.هیچ اثری نداره؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    اصلا بیاید دانشگاه هارا الزهرایی و عاشورایی بکنید. این طوری سخته شاید بین دو کلاس وقت کنند همدیگر را ببینند. خوبه که ازدواج هم نکنند!
  • محمد IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    14 2
    يعني مشكل مملكت ما اينه؟ يعني الان مشكل اساسي مملكت بيرون بودن موي دختراي ماست؟!؟!!!!!!!!
  • بهروز IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    متاسفم ،دانشگاه يه جايي كه يه نفر ميتونه روابط اجتماعيشو براي آينده قوي كنه جاي اين حرفها نيست.
  • بدون نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    یه مثل ترکی میگه : زمستان می رود ولی روسیاهی برای زغال می ماند !
  • وحید DE ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    این طرح علاوه بر اینکه توهین به شعور دانشجوهاست باعث می‌شه که دانشجوها به جنس مخالفشون حساس‌تر بشن. تجربه نشون داده انسان از چیزی که منع می شه نسبت بهش حریص‌تر می‌شه. آخه با زور و اجبار که کاری از پیش نمی‌برن! خدا خودش زن و مرد رو در کنار هم آفریده حالا به بهانه‌های واهی اینا رو از هم جدا می‌کنین که چی بشه؟
  • hesam US ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    متاسفم برای این تصمیماتی که به درد هیچکس نمیخوره یا به قول دوستمون دانشگاهارو اینجوری کردید بقیه جاهارو چکار میکنید
  • اميد IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    به نظر من بايد يه پرده در بين همه كلاسهاي درس نصب كنند تا خدايي ناكرده گناهي صورت نگيره!
  • محسن IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    واقعا جاي تاسف است كه با اين روشها1- جلوي خلاقيتها و نووري هاي جمعي2- ميل به زندگي اجتماعي3-سركوبي ميل جنسي كه به حداقل ارتباط بسنده مي شود4-كاهش سطح علمي دانشگاهها5-ايجاد روزنه ديگري براي ارتباط دختر و پسر بصورت قاچاق و.... فردا پارك جدا-سينماي جدا-پياده روي جدا-ماشينهاي جداو....
  • جوماجو IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 1
    بهترهمسائل پایه ای درست شوند تا روابط به شکل حسنه باشد،یا باید مشکل ازدواج را با شل کردن کیسه سهل نمود یا برای جوانان مراکز عفاف درست کرد تا دست به دامن اینگونه اقدامات نگردیم.باید قبول کنیم شهوت یک غریزه است که در مورد همه جانداران صدق میکند،باید راههای درست را انتخاب کرد نه بیراهه که همه جامعه را آلوده میکند.
  • asghar IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    عجب!بابا ما الان توي سال 2011 هستيم.كشورها تو فكر چي هستن ما تو چه فكري.بجاي اينكه فرهنگ سازي كنيم داريم به زور اسلام پياده ميكنيم.كه مطمئنا بجايي نميرسه حتي بدتر ميشه.مديران مدبر و مجرب!!!حالا اينكارو كردين تو خيايون بقيه جاها چكار ميكنيد فردا تو محيط كار دختر وپسر رو چكار ميكنيد.."فرهنگ سازي" نه نه نه "زور"
  • بهراد IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.
  • بدون نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    سئ.ال اصلي ! آيا مشگل جامعه در حال حاضر اختلاط پسران و دختران در دانشگاه است ؟ با حل اين مشگل چند درصد از مسائل حل ميشود ؟ براي آموزش رفتار پسران و دختران با هم و قبل از ازدواج كه انشااالله به جدائي نرسد چه امكانانتي داريد و.....هزاران سئوال بي جواب ديگر. بيائيم براي رفع هر مشگلي اولين راه را تنها راه حل ندانيم و چند سال بعد را ببيتيم نه فقط امروز را.
  • بدون نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 2
    چرا آب به آسياب دشمن ميريزيد برادر من اعلام شد كه اصلا طرح تفكيك جنسيتي مطرح نيست بحث اجراي طرح عفاف و حجاب در دانشگاه هاست
  • تبریزی IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    باسلام.به نظرمن کارخیلی خوبی هست آخه تمام مشکلاتمان حل شده وفقط مسئله حادومشکل سازهمین تفکیک جنسیتی هست-البته بادرنظرنگرفتن تورم 25درصدی-بیکاری21درصدی جوانان-وهزاران مشکل غیرضروری
  • بدون نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    این از تفکر منحرفه یک سری آدم منحرفه که فکر می کنند همه دانشجوها مثل خودشون فکر می کنند.اینها دیگه از امام هم دارند عبور می کنند!!
  • parsa_mk IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    خدارو شکر که تمامی مشکلات جامعه و جوانان اعم از کار و اشتغال ، مسکن ،ازدواج ، تربیت اخلاقی و صداقت و اقتصادی و هدفمندی کردن یارانه ها تمام شد و تنها معظل ما تفکیک جنسیتی است. با این وجود دیگه دو جنس مخالف نیازی به با هم بودن در جامعه ندارند واقعاً خسته نباشید ما خوش بخت ترین نسل انسان در کره زمین هستیم هوووووورا....
  • میلاد IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    پس دخترا و پسرا چطور باید طرز تعامل کردن کنار همدیگه رو یاد بگیرن ؟کجا از دانشگاه بهتر سراغ دارین؟همین میشه که جوونا این چیزارو درست یاد نمیگیرن.اونوقت وقتی یه جای دیگه با هم مختلط میشن گندشو در میارن.واسه اینکه یاد نگرفتن.
  • دختری از همین دیار IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    همیشه تاریخ نشون دهنده این واقعیت بوده که فشار بیش از حد باعث انفجار و از هم پاشیدگی جامعه میشه هر چقدر این محدودیتها بیشتر بشه از طرف دیگه جنایتها بیشتر میشهمگر اینکه خداوند نظری به مردم این سرزمین بندازه
  • داود IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    9 0
    این طرح قبلا در دانشگاه محل تحصیل ما اجرا شد و اصلا جواب نداد تازه باعث شد که دانشچویان دختر و پسر برای ابراز وجود و مخالفت با این طرح من درآوردی خاص انواع و اقسام مخالفتهای را عمل کنند تا جائیکه باعث شد که خود مسئولین دانشگاه از این طرح و طرحهای مشابه آن دست بکشند
  • mohsen IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    چرا دولت ما بجای حل مشکلات ریشه ای دانشجو ها افتاده دنبال یک سری عقاید پوچ واقعا باید تاسف خورد برا کسی که همچین ایده های رو میده.
  • peyman IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    این یک پیشنهاد کاملا" اشتباهی است.همان جریان پاک کردن صورت مسئله است.من با این طرح کاملا" مخالفم
  • عباس IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    از این مسخره تر دیگه نمیشه جدا کنین که چی بشه؟ من کارمند یه دانشگاه ازادم که فقط دانشجوی پسر داره تمام نمره ها پایین ظرهر بچه ها افتضاح رفتارها بد دانشگاه محلیه که باید یاد بده رفتار تو جامعه رو بچه های انشگاه ما هنوز فکر می کنن تو دبیرستانن با دمپایی و زیر شلواری میان دانشگاه برا مسببین این طرح متاسفم
  • بدون نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    درست نيست و اگه تصويب شود مطمئنا مشكلاتي را در پي خواهد داشت پس بهترين راه فرهنگ سازي در بين جوانان است
  • آرش IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    هیچ جای دنیا این کارو نمیکنند و دلایلی هم برای این کار دارن ... یه نگاه اجمالی به این برهانهای مستدل ما رو قانع میکنه که این کار درست نیست
  • بانو IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 1
    امان از تجربه آقایان رئس کاری!!!!!راستی من اجازه داشتم تو یی سایتی ک سر دبیرش یه آقاست نظرمو بزارم اشکال شرعی نداره؟
  • mohammadg IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    به نظر من این یک روش پاک کردن صورت مساله است نه حل آن این طرح جز هزینه بیخود چیزی عایدی نخواهد داشت بجای این کارها اگر فکر و اندیشه جوان را درست کنید او بهترین انتخاب را خواهد داشت
  • بدون نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 1
    اگه راست میگن برن هنرپیشه های خانمشونو جمع کنن!! گیر ندن به دانشجوای بیچاره
  • بدون نام MY ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    این طرح به هیچ عنوان مناسب شان دانشجو نیست و بنده به شخصه تصور میکنم که اسلامی کردن دانشگاه ها از این روش امکانپذیر نیست. سوالی که برای من پیش آمده این است که آیا در این مدت پس از انقلاب فرهنگی آیا در کنار بودن دانشجویان مرد و زن آسیبشناسی شده یا خیر؟ یا فردا پس از اتمام تحصیل آیافارغ التحصیلان در ادارات تفکیک جنسیت شده قرار است مشغول بکار شوند. راستی اگر اینچنین است از همین مچلس شورای اسلامی و هیات وزیران تفکیک جنسیتی را آغاز کنیم
  • جف IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 3
    مگر نمی بینید دانشگاه های دیگر کشورها اینهمه بی سواد تحویل جامعه می دهند . چرا شما می خواهید کار آنها را دنبال کنید.چه معنی میده دختر و پسر کنار هم بنشینند اونم تو دانشگاه.بلا بدور!
  • نسترن - تبریز IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    این طرح بسیار شرم آور و توهین به ملت ایران و دانشجو و انسانیت است.یه باره بگین بلا نسبت دخترها را زنده بگور کنند تا مسئولان خیالشان راحت باشد
  • جف IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    پس ازدواجهای دانشجوئی چی میشه.
  • پژمان IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    مسخرس
  • جف IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    پس ازدواجهای دانشجوئی چی میشه.
  • احمد IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    این بحثها باید 30 یال پیش که انقلاب فرهنگی شد مطرح میشد نه حالا که همه دنیا دنبال ارتقاء سطح علمی دانشگاهها هستند...امروز مطلبی خواندم که تا 2015 کره جنوبی قصد داره تبلت را جایگزین کتاب درسی کنه...اونا کجان مل کجاییم..
  • بدون نام MY ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    بنده 100% موافقم و حتی بهتر است که شهرها را هم تفکیک جنسیتی کنیم. مثلا برای شروع قم را برای مردان و کاشان را هم برای خانمها اختصاص بدن
  • علي جووون IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    به خدا زشته، اين تفكرات قرون وسطايي ، تا كي ..... همون دختر با همون پسر تو يه شركت بغل هم مشغول به كارن ، ميگن ميخندن، كارشونم ميكنن. خب چه فرقي كرد با دانشگاه . بخدا مملكتون 100سال از كشوراي متمدن دنيا عقبه شما به فكر رابطه زوج و فرد كردن دانشگاهين .
  • sina CH ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 0
    شما که تااید نمیکنید واسه چی نظر میخواین!واقعا باعث تاسفه.این حرکت توهینی بیش نیست و در تضاد با آزادی
  • بدون نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    بیشتر این طرح خنده آور است و از بیکاری مسنولان ما ایجاد می شود آخه شما همه مشکلات رو مگه حل کردین بیکاری بیداد می کنه فقر مردم را بیچاره کرده بعد ما هنوز به فکر این هستیم پسر و دخترو جدا کنیم واقعاً در سال 2011 این مسائل خنده آور است
  • نيما IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    واقعا تمام مشكلات ما با اين تفكيك ها حل ميشه تا كي بايد راه رو اشتباهي بريم ما بايد تازه از مدارس ابتدايي دختر و پسر رو با هم تو يك كلاس بشونيم اون وقت ميبينيم كه خيلي از مشكلات حل ميشه
  • نگین MY ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 1
    یعنی خجالت آور ...شرم اور ...کاش اینایی که این تصمیمای مسخره رو می گیرند حداقل ی سر به کشورهای مسلمون دور وبرشون بزنند..دیگه ادم انقدر کوته فکر..یعنی توهین از این بزرگتر....
  • بدون نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    اگر تفکیک جنسیتی باعث ارتقا علمی میشد باید تا حالا دانشگاه آزاد در اوج قله علمی دانشگاههای دنیا قرار میگرفت
  • بدون نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    دنیا در قرن 21 هستش ما هنوز نتونیستم این مشکل...
  • آزاد IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    واقعا تاسف باره ،یه بار هم که شده عمیقا به این موضوع فکر کنید ،توهین آمیزه ،مگه مهد کودکه دانشگاه؟ چه محیطی بهتر از دانشگاه میشه پیدا کرد که زن ومرد بتونن با هم تعامل داشته باشن یاد بگیرن در حالی که به جنسیت هم احترام میذارند با هم کار کنند اون عده ای هم که بیمار هستند همه جا بیمارند تو دانشگاه تو محل کار و...
  • محمد A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 2
    بابا دارن ميگن همچين تصميمي گرفته نشده شما ديگه پياز داغشو زياد نكين اينقدر.
  • علی IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 1
    باید به این مغز ومغزهایی که اینقدر به فکر پاکی دنیایی ما هستند تبریک بگم و تشکر کنم که جای همه این دوستان در قعر بهشت است.
  • بدون نام NL ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    هرچی فکر میکنم نمیفهمم خدا چرا دنیا رو به دو نیمه ی زنونه مردونه تقسیم نکرد!!!!!!!!!!!....
  • با این طرح مخالفم IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    آقا یا خانم بدون نام سه شنبه 14 تیر 1390 - 08:18:33 فکر کنم شما در دانشگاه حضور ندارید وگر نه این حرف رو نمیزدید.من میخوام بپرسم رو چه حسابی میگیت جوانان مالک نفس خود نیستند.اصلا شما با محیط دانشگاه آشنا هستید که اینگونه به دانشجویان توهین میکنید؟؟من فکر کنم شما فضای حاکم در جامعه عمومی را به دانشگاه نسبت میدهید .اما این را بدانید که فضای دانشگاه با بیرون خیلی فرق میکند چون در دانشگاه همه تحصیل کرده و دارای بلوغ فکری کامل هستند.
  • بدون نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    کسی که وارد دانشگاه می شود مطمئنن خودش به این سطح فهم و شعور رسیده که بداند چی برایش خوب است چی بد
  • ali IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    واقعا باعث تاسف است. دانشگاه ها رو حصار کشیدین! جامعه رو چه می کنید؟ محل کار و خیابان رو چه می کنید؟ نکنید با اسلام این کار رو.
  • سايه IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    اينقدر كه در باره تفكيك دختر و پسر بحث ميشه درباره : 1-اينكه دانشجو اگر حرف بزنه ميزنن تو دهنش 2-اينكه شهريه ها و خرج تحصيل كمر شكن شده 3-اينكه خوابگاه هاي دانشجويي بيشتر از اون كه مكاني براي زندگي دانشجو باشه مأمن سوسك و موش و . . . شده 4-اينكه چرا پايان نامه خريد و فروش ميشه 5-اينكه چرا در شرايط كنوني همه ميخوان در عرض 6 ماه آينده فوق ليسانس بگيرند 6-اينكه خدا رحمت كنه دكتر كردان و باقي رفتگان رو . . . خدا وكيلي بحث شده ؟!!
  • بدون نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 0
    kheyli mamnun az inke dar korede javoona,faghat be inchizha fekr mikonin,mese inke dar morede ye gale gorg sohbat mikonan
  • بهروز IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    بهتر است ايران را به دو قسمت زنانه و مردانه تقسيم و يك ديوار همانند ديوار چين بكشند.
  • nima IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    این صورت مساله راپاک کردن است متاسفانه در ایران درتمام زمینه ها منطق وعقل ومدیریت حرف نمی زندبلکه صورت مساله را پاک میکنند
  • سعيد IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 1
    بسيار طرح خوبي است . زماني كه ما لياقت استفاده از آزادي را نداريم پس بهتر است مانند حيوانات در قفس بمانيم تا به ديگران آزار نرسانيم
  • علی نیکخواه IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    اونجا جدا شد خیابون چی اونم جدا میشه پارک هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    مشكلات مملكت ما فقط اينه؟!!!! هر دم از اين باغ بري مي رسد
  • بدون نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    این موضوعات فقط برای این مطرح میشه که اذهان رو از مسائل اصلی دور کنند. فقط برای سرپوش گداشتن روی مشکلات اقتصادی و سیاسی هست که بوجود آمده و با این موضوع تفکیک جنسیتی می خوان هواس دانشجو رو به این سمت سوق بدن
  • فارغ التحصیل DE ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 1
    دراینکه وضع دانشگاه به خصوص دانشگاه ازاد خراب هست شکی نیست ولی به خدا این کار راه حل مشکل نیست نشون دهنده عقب موندگیه شایدیک مشکل روحل کنه ولی دچارمشکلای بیشتری میشیم باید زودتربه فکریک راه حل دیگه بود
  • محمدحسين IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 12
    چه فرقي ميكنه اگه شما اهل علم و تحصيلي دانش هستيد، چه در دانشگاه تك جنسيتي درس بخوانيد چه مختلط! پس معلومه كه هدف چيز ديگه اي است كه اين همه اعتراض به اين طرح شده!!
  • احسانی IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    به جای این مسائلی که سالهاست در دنیا حل ظده ، به فکر ارتقاء سطح علمی دانشگاهها و دانشجو ها باشید . شاید سطح تحصیلات بالا رفته ولی سطح علم و دانش چی ؟ فقط مدرک !!! وای که ما اندر خم یک کوچه ایم ؟؟؟؟
  • خسته IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    الکی چرا نظر سنجی میذارین؟مگه نظر مردم هم مهمه؟دور ایرانو یه دیوار فولادی بکشین یه سقفم بذارین به دو قسمتم تقسیمش کنین یه طرف مردا یه طرفم خانوما.تازه مشکل ماهواره و اینتزنتو فیلترو سانسورم حل میشه.بابا خستمون کردین
  • سیما IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    8 0
    به نظر من روزها را زنانه ،مردانه کنیم مثلا روزهای 3روز زوج مردها 3روز فرد زنها و جمعه ها هم حکومت نظامی عبور و مرور ممنوع فکر کنم همه مشکلات بیکاری فقر و گرانی حل می شود
  • دانشجوی سابق IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    این کار نه تنها راه حل مناسبی جهت گسترش فضائل اخلاقی نیست بلکه عاملی محرک جهت ارتباط دخترها و پسرها در محیطهای دیگر که بعضا شاید دارای پتانسیل بیشتر برای فساد و دیگر روابط ناصحیح باشد را ایجاد می کند. چرا به این همه ازدواج دانشجوئی اهمیت داده نمی شود ولی چسبیده اید به چندتا دوست پسر و دوست دختر. اینها ظاهر سازی است . " خانه از پایبست ویران است * خواجه در فکر نقش ایوان است"
  • گوشكوب IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    اينقدر خوش ميگذره كه اشك تو چشمام جمع شده
  • بدون نام GB ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    به نظر من اين كار توهين كامل و شديد به جوانان و دانشجوهاست كه متاسفانه هيچ كس هم اعتراضي نميكنه بابا مگه آدمها حيوون هستند كه از هم جداشون ميكنين مبادا جفت گيري كننن آخه فقظ اگر كسي حتي يك ذره هم به عقايد انساني پايبند باشه اينكارو نميكنه
  • نیما IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    7 0
    دنیا در حال پیشرفته ما در حال پسرفت نه اقا مشکل ما با جدا سازی مونث و مذکر حل نمی شود وقتی آدم شکمش سیر نباشد حیوان صفت میشود مثل جریان کاشمر و خمین شهر
  • نويد IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    واقعا مسخره است اين كار و توهين به تمام دانشجوهاست
  • بدون نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    وقتی مشکل دیگه ای نداریم باید هم مهچین چیزی مطرح بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 1
    خیلی خوبه. با هر چی تفکیکه موافقم:)) این هم یک نظر کارشناسی از نوع ارشدش
  • ابراهیم IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 3
    هر طرحی که باعث بشه ما پسرا صبح سر کلاس نریم عالیه!!!!!!
  • مسعود IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    به نظر من حالا که دانشگاهها شده 70درصد خانم 30درصد آقا کلا 100 دصدشو اختصاص بدهند به خانوما که دیگه نیاز به تفکیک جنسیت نباشه یه وامی بدن به اون 30درصد آقا برن هند و تاجیکستان و گینه بیسائو و جزایر قمر درس بخونن
  • بچه مردم IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 1
    متاسفم همین وبس!!!!!!!!!1
  • سولماز IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 5
    خیلی طرح خوبی است بنظر من این طرح رااز سنین کودکی بای داغاز کرد وتا اخر عمر اذامه داد
  • عباس IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    6 1
    معمولا کسانی می گن باید جداسازی بشه چون فساد انگیزه و باعث عدم پیشرفت می شه که خودشون پاشون به دانشگاه نرسیده
  • افشین IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    شاید خوب باشه اما 1-یک نوع توهینه به شعور دانشجو 2-این یک مساله فرهنگی که ریشه اصلیش توی خانوادست و باید از اونجا حل بشه 3-دانشگاه ها رو جدا کردیم خیابون و پارک و باقی مناطق جامعه رو چیکار کنیم و اینکه شاید با این طرح وضعیت بدتر هم بشه در کل فکر نمیکنم جواب بده چون خانه از پایبست ویران است و در اخر دانشجو ها مشکلات مهمتر هم دارند به اونها برسیم بهتره
  • محمود CA ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 1
    بازگشت به عقب.ارتجاع.تحجر.دگماتیسم.آفتهای دین مبین اسلام.
  • بدون نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 2
    آدم رو به ياد آغل گوسفند ميندازه كه نر و ماده رو جدا نگه ميدارن.
  • آفتاب IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    اگر واقعا مشکلاتی هم هست مطمئنا با جدا کردن کلاس ها و دانشگاه ها حل نمیشه. آخه یکی نیس بگه این جوونایی که میگین بدحجابن و مفسده خیز دست پرورده همین جامعه و نظام آموزشی اند پس برید ببینید کجای این سیسنم ایراد داشته نه اینکه بخواین صورت مسئله را پاک کنید. به نظر من اگه خدای ناکرده این اتفاق بیفته باید فاتحه این مملکت رو خوند که تنها راه و سالم ترین راه تعامل جوونا باهم و کسب مهارت های اجتماعی و جامعه پذیری آنها را از بین برده.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    به نظر من موقعیت ازدواجهای موفقی را از دانشجویان میگیرند چون سر کلاسها از هم شناخت خوبی پیدا می کنند
  • طرفدار US ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 1
    کی گفته این طرح باعث بالا رفتن سطح علمی در دانشگاه می شه !!؟؟ همین الان ما کلی دانشگاه و دانشکده تک جنسیتی داریم یعنی الان سطح علمی آنها بالاتر از بقیه دانشگاه هاست !!؟؟ به نظر می یاد ما تو این مملکت مشکل اساسی نداریم ، همش از این مشکلات بی ارزش !!
  • سید حمید IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 6
    اگر انسان عقل خود را به کار بیندازد و از خود بپرسد که اختلاط به چه دردی خورده و باعث چه پیشرفتی شده ؟ با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هم جور در میاد. امیدوارم نظر من موافق رو هم بگذارید ببینند. ضمنا بنده دانشجو ام.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    در يك مملكت دموكراتيك بايستي متناسب با سلايق مختلف ، الگوهاي مختلف آموزشي وجود داشته باشد تا آنهايي كه در تربيت فرزندانشان شك دارند بچه هايشان را به به مراكز اموزشي مختلط نفرستند.بنابرين مطلق نگري بايد كنار گذاشته شود. براي يك بي نماز كه درب مسچد را نمي بندند!
  • خودم IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 1
    بسیار عالی است لطفا" مملکت را هم زنانه مردانه کنید اینطوری گشت ارشاد تعطیل می شود و شاید پلیس وقت پیدا کند زور گیرهای بانک که یک میلیون مرا در خیابان زدند یا دزد موبایل خواهرم را که با مشت بینی اش را شکست یا دزد خانه همسایه مان را که از هستی ساقط شد را بگیرد و پس از ارشاد و قار مدارهای لازم فورا" آزاد کند.
  • کاوه IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 0
    من توهین نکردم ولی نظرمو تایید نکردین . انتظار نداشتم
  • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 1
    اگه دختر و پسر بفهمن چرا باید جدا باشن و اگه جدا نباشن باید چه رفتاری داشته باشن جامعه سالمتر میمونه و نیازی به این کارها نیست جداسازی خوبه ولی به شرطی که جوونها تو خیابون دنبال هرزگی نرن و این با اگاه سازی امکان داره نه جدا سازی
  • واقع بین IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    به جای اینکار ، به جوانان تقوی و خویشتن داری بیاموزیم ، این راه حل جواب عکس می دهد و جوانان فکر می کنند در محل های مختلط هر اتفاقی که بیفتد عادی است و نباید با نفس خودشان مبارزه کنند !
  • میثم IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    منم صددرصد مخالفم
  • بدون نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    من 27 سال است كه با دانشجو سروكار دارم.كلاسهاي تك جنسيتي و دو جنسيتي داشته ام.ادب و اخلاق در كلاسهاي دو جنسيتي بيشتر رعايت مي شود.
  • حسین GB ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 5
    من کاملا موافقم به شرطی که این کار به روش درست انجام شود و در کنار آن مسائل دیگر نیز مد نظر قرار گیرد! با کار اصولی و اساسی موافقم نه مثل کارهای الان بدون مطالعه و تحقیق؟!
  • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 2
    اگه نظر سنجی چرا نظرات را تایید نمی کنید. یادم نمیاد توهین کرده باشم
  • بدون نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    من آدم خیلی منزوی نیستم ولی اگه قراره پسرها و دخترها به خاطر اینکه دانشگاه تفکیک بشه ناراحت باشند خیلی کوتاه فکر هستن.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    به گفته خودتان:رشد علمی کشور 11 برابر دیگر کشورها شده .سوال این است,ایا تا کنون تفکیک جنسیتی در دانشگاهها بوده؟
  • yaser IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    واقعا جالبه این همه محدودیت باعث حریص شدن افراد به جنس مخالف شده و اگر پایه تربیتی فرد ضعیف باشه حتما حوادثی مانند خمینی شهر و استخر تهران خواهیم دید ما هممون جسدهایی هستیم که به کمک روح خودمون تحرک داریم چه مرد چه زن.... این طرح جز بدبختی برامون چیزی نداره فقط مجهولیت جنس مخالف از نظر هر دو طرف بیشتر خواهد شد و.....
  • امير IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 1
    من يه سوال دارم آقا تو دبيرستانها كه جدان امار خلاف و جرو و گناه از كجا مي يادآخه يه بنهد خداي تو فارس گفته بود تفكيك جنسيتي بستر گناه رو از بين مي بره
  • یا امام حسین IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    مگه یادتون رفته حضرت امام دستور برداشتن یک شبه حائل های میان دختران و پسران رو در دانشگاه داده بود چون از عواقبش با خبر بودند اینا با این طرحشون از امام پیشه گرفته و سخنان آن بزرگوار رو نا دیده میگیرند قصد اینها نابودی اساس جامعه هستش ما باید مواظب این گونه جریانات باشیم وگرنه اعمال فشارها در جهت عکس تاریخ باعث رنجیده خاطر شدن اوام از ذات مکتب میشه و این خواست دشمنان اسلامه
  • نیما آرین IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 1
    چرا نظر من رو نذاشتی خبرآنلاین؟ مگه من چی گفتم ، گفتم که پیاده رو رو هم نفکیک جنسیتی کنین و برای عبور دختر و پسر مثل پلاک ماشین ها زوج و فرد بزارین و کشور رو هم تفکیک جنسیتی کنین و مردان رو بفرستین یه سیاره دیگه ، من دانشجوی کارشناسی الکترونیکم و به طور قاطع میگم که رعایت ادب و اخلاق تو کلاس های مختلط بیشتره
  • عبوس GB ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 2
    اين چه جور نظر سنجي چرا نظرها رو سانسور ميكنيد
  • بدون نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    نظرات ما تاثیری نداره، کجای مملکت بها میدن به نظرات جوونها . این حرکت توهین به شعور دانشجوهاست . مگه بچه ان که براشون از این تصمیما بگیرن؟؟ خود امام خمینی این کار رو نکرد. حالا اینا از امام هم جلوتر رفتن؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    خيلي خوبه از امسال هم هر دختري هم كه به دنيا مياد زنده به گور كنيم تا بريم تو دوران جاهليت
  • کامیاب IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    منم به جمع مخالفای این طرح اضافه کنید لطفا مسولین شکست خورده در عرصه های مختلف دانشگاه و جامعه رو با طرح این مسائل انحرافی به بازی نگیرن.لطفا نتایج نظرسنجیو به اطلاع مسولین برسونید
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    خيلي خوبه اصلا استانهاي شمالي رو بدن به ما مردها و استانهاي جنوبي رو بدن به خانمها .ديگه هيچ تجاوز گروهي اتفاق نمي افته و كسي نميتونه به زور بره تو استخر زنونه يا تو باغ شخصي به زن مردم تجاوز كنه.ما بايد الگوي دنيا باشيم مگه قرار نيست در مديريت دنيا نقش اول رو داشته باشيم؟
  • بدون نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    همه مشکلات مملکت حل شده فقط همین یکی مونده! با اینحال کم کم نوبت به محل کار - کوچه و خیابان - روابط فامیلی و ... می رسه
  • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    مسئولين بجاي ايجاد انگيزه بين دانشجويان‘ بالا بردن سطح علم و آگاهي و رسيدگي به مشكلات دانشجويان به فكر تفكيك جنسيتي مي افتن. اگر قشر تحصيل كرده با تفكيك جنسيتي مشكلش حل ميشه بهتر نيست همه زنها و مردهاي ايراني رو هم از هم جدا كنين تا ريشه فساد كلا از بين بره. كمي فكر كنيد!
  • بدون نام US ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    Kesi dar in dolat aslan tavajohi be in nazarate ma nemikone , be har hal agar dar daneshgah ma jodakonim dar jame chekar mikhaim bekonim ta key ta koja mikhain pish berim
  • حميدرضا IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 1
    همون چيزي كه سولماز گفته رو اجرا كنيد اگه غهميدين چي نوشته!
  • [hsl IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    یه طرح دیگه برای تیشه به ریشه زدن این ملت
  • حم IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    اينجا كه به ضررشون نظر امام مهم نيست.
  • بیخودی IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    -زهرا مصطفوی: ظاهرا همسر احمدآقا دانشگاه رفته بودند و وسط كلاس را پرده كشیده بودند و ایشان برای امام (ره) نقل می‌كنند و امام فرمودند كه كاردرستی نیست و وقتی كه از سیما برای حجاب پیش امام آمدند امام به آن‌ها فرمود شما در تیتراژی كه داشتید، گریمور زن ندیدم درحالی كه در بین بازیگران زنانی بود كه معلوم بود گریم شده‌اند كه تعجب و حیرت حاضرین را برانگیخت
  • ناصر IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 4
    يا روميه رومي يا ... يا بايد از اول دبستان با هم باشند يا در دانشگاه هم تفكيك شوند اين بهتره
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 1
    پول بيت المال رو به اين كارا خرج نكنيد.والله حيف و ميل مي شه . گناه داره.بركت رو از اين مملكت نبرين.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 1
    من نمیدونم اصلا خدا چرا زنها رو آفرید!!!! و در آخر من نمیدونم چرا خبر آنلاین این سخن مرا پخش نمی کند.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 9
    بقول فردوسي: زن و اژدها هر دو در خاك بة / جهان پاك زين دو ناپاك به!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 0
    در پی موفقیت این طرح در ایران...آمریکا و اتحادیه اروپا از ما خواستند تا جزییاتی از این طرح برای اجرا در آن کشورها در اختیارشان قرار دهیم؟؟؟
  • سامان IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    در قبال حل مساله صورت مساله را پاک نکنیم ..جدا سازی هیچ چیزی اثبات نمیکنه به نظر من رشد علمی پایین میاد
  • فرانك IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    2 4
    جو علمي در وقتي دانشگاه مختلط صفر است واقعيت چرا انكار مي كنيد ؟ اصلا تنها چيزي كه ياد نميگيرن درسه ؟ غير از اينه . بهتره از هم جدا شوند چون دخترا هم جنبه ندارند اگر اين طرح اجرا بشود خيلي بهتره
  • نادر IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 2
    اشتباه کاملا مخالفم
  • asal A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 4
    ما جوونا که همیشه مسخره حساب میشیم اینم روش
  • پژمان IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    دوستان!نظر ما و شما برای آقایان هیچ اهمیتی نداره.بی خود به خداون فشار نیارین!
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 2
    شما که گزینشی نظر ها را نمایش می دهید پس چرا نظر سنجی می کنید .صداقت ندارید . یک موافق ده تا مخالف .
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 4
    من مخالف طرح بودم ولیی حالا به دلایل مخالفین که نگاه میکنم ب من ثابت شد که بد نیست اگر خوب نباشد
  • بدون نام US ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    هر چيزي كه زور باشه جواب نميگيره ببينيد در كشورهاي ديگه كه حجاب اجباري نيست اونايي كه ميخوان با حجاب باشن واقعا حجاب رو رعايت ميكنن و در مملكت مثلا اسلامي ما چيزي كه وجود نداره حجابه
  • سپیدار IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    مخالفم پسرها و دخترها بالاخره باید از کجا همدیگه رو بشناسن و برخورد مناسب با هم رو یاد بگبرن؟فردا که میرن با هم همکار میشن چطور می خوان با هم درست برخورد کنن؟ یا محل های کار رو هم می خوان جدا کنن؟ ازدواج رو هم تعطیل کنن دیگه چون آدمایی که از هم شناخت ندارن چطور می خوان با هم زندگی کنن اونم یک عمر!نسل جوون مثه نسل پدربزرگ های ما نیستن و نخواهند شد
  • بدون نام AE ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    32سال پافشاری روی یک اشتباه کافی نیست؟ نتایج اسفبار این تصمیم را نمی بینید؟ جامعه ی بیمار امروز نتیجه ی چنین تعصبات کوری در مورد روابط زن و مرد است.
  • نیل آبی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 2
    یک اشتباه دیگر به اشتباها اضافه می شود.!!!!!! که شاید آثار تخریب آن تا نسلها گریبان این ملت را بگیرد.
  • آْناهيتا IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 1
    نظر ما هم كه اصلاً مهم نيست!!
  • بدون نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 6
    معلومه که طرح خوبیه در کنارش مسئولین باید راه ازدواج رو هم فراهم کنند البته.
  • گروه جامعه IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 1
    گروه جامعه :با تشکر از همه کاربران محترم،که در این نظر سنجی شرکت کرده اند وزیر علوم امروزاعلام کرده است که با تمام صحبت ها طرحی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها وجود ندارد. می توانید اینجاhttp://www.khabaronline.ir/news-161077.aspx خبر را بخوانید.
  • ss IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 8
    فقط روابط سالم دخترها و پسرها در دانشگاه میتونه به روابط ناسالم بیرون دانشگاه کشیده بشه. آیا فکر اینجاشو کرده بودن، راهکاری ارائه میدن. اقدامات توی دانشگاه ها غالبا سلبی بوده است.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 4
    خودتون رو مسخره نکنید(خبرآفلاینی ها) فقط نظرات آقایون حزب الله ای رو میذارید
  • مریم IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    5 1
    از این به بعد دخترها فقط تو خونه خالی حق دارند همدیگرو ببینند
  • م AE ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 1
    یعنی‌ ۳۲ سال پسر‌ها و دختر‌ها در کنار هم رفتند دانشگاه (حالا قبل از انقلاب را اصلا حساب نکنیم) فساد کردند؟ ما که در دانشگاه مختلط رفتیم مگه چه کارِ خلاف شرعی کردیم که حالا با تفکیک جنسیتی میخواهند جلوش را بگیرند؟ اگر هم (اصلا بر فرض) افرادی خلاف شرع کردند، آیا با تفکیک جنسیتی میشود جلوی‌شان را گرفت؟ خیر، فقط باعث می‌شویم پنهان کاری و فسادو عقده و بدبینی و خفقان بیشتر و بیشتر شود.... حتی فکرش هم وحشتناک است.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 0
    شما که دارد سانسور میکنید نظرات رو حداقل نظر سنجی به صورت 2گزینه ای بله و خیر بگذارید اینطوری بهتره
  • بدون نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    1 0
    شما که دارد سانسور میکنید نظرات رو حداقل نظر سنجی به صورت 2گزینه ای بله و خیر بگذارید اینطوری بهتره
  • اریوبرزن IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    این خوی انسان است از هرچه که منع شود بیشتر طرفش میرود.اون آقائی هم که گفته گوسفند هارا در آغل جدا میکنند دروغ گفته گوسفند نرو ماده همیشه باهم اند
  • محمد IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    بسیار ابلهانه است. کلی زحمت کشیده شده تا چنین فضایی ایجاد بشه.اونوقت ما با یه فکر غیر کارشناسی میخواهیم همه چیز رو از صفر شروع کنیم تا مثلا 30 سال دیگه به همین نتیجه ای برسیم که الان رسیدیم.اگر در مختلت بودن دانشگاهها مشکلی هست بهتره مسئله رو حل کنیم نه صورت مسئله رو پاک کنیم. وتوصیم به دوستان پیگیر این بحث اینه که سرخودتون رو از برف بیارید بیرون بالاخره یه فرقی بین شما وکبک هست دیگه.
  • علي IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    3 0
    به نظر شما اونوقت ميتونيم يه زماني به كرات ديگه سفر كنيم.خيلي مسخره است به خدا.يعني ما تو قرن 21 هستيم؟؟؟؟؟
  • دانشجو IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    لطفا به مسئولان عزیز بفرمایید به جای دادن این طرح ها به مشکلات کمبود امکانات و هزینه زیاد تحصیلی دانشجویان بپردازند ... اگر امام این انقلاب رو شکل داد که با این مورد شدید مخالف بود
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    مخالفم مخالفم مخالفم
  • بدون نام NL ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    4 0
    =))))) من که میگم ایران رو کلا جنوبی شمالی کنین ... جنوب مردا باشن شمال زنا ... اینجوری دیگه هر از گاهی فکر خالی از فکر این آقایون به ظاهر مسئول درگیر این مسائل نمیشه و شاید کمی هم به فکر ساختن ایران بیفتن ..:))
  • مهدی IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    3 0
    باید بگم خیلی متاسفم.یه زمانی ما ایرانی ها به این طالبان افغانستان می خندیدیم که چه آدمهای بی فرهنگی هستند اجازه نمیدن زنها در جایی که مرد هست کار کنن ولی حالا کل دنیا به ما ایرانی ها می خندند.خداوکیلی بیایین به جای این کارهای مسخره به فکر اشتغال جوانه باشین ای مسئولین محترم.
  • راحله IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    3 1
    سلام . عوض اینکه بیاین واسه جوانها کار و شرایط ازدواج فراهم کنیین دارین اونها رو از هم دور تر دورتر میکنید . مسئولین محترم روابط در دانشگاه خیلی بهتر از روابط پنهانی اونها در آپارتمانها و غیره است .
  • علی IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 4
    به نظر من این مورد نیز در خانه ملت که نمایندگاه مردم ایران عزیز اسلامی در آن جمع هستند و وظیفه آنان رای دادن به نظرهااست ، آنوقت همه چیز درست میشود . دیگر اینهمه دنگ و فنگ ندارد که.
  • حرکت دانشگاهی IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    1 2
    سلام نمی دونم واقعا دانشگاههایی که دوستان ازش بعنوان فضای سالم نام می برند همون دانشگاههایی که ما دیدیم یا...؟ رفقا چرا خودمون رو به اون راه می زنیم مگه تا حالا این همه معضل فرهنگی و در طبع اون پایین اومدن سطح علمی تو دانشگاه رو ندیدیم؟
  • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    4 0
    مگه قراره چه اتفاقی توی کلاسهای مختلط بیفته؟ بانیان این طرح همون کسایی هستن که روزی میخواستن پیاده روها رو هم مردونه زنونه کنن واقعا امان از تحجر...
  • بهنام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    4 0
    واقع بين باشيم.واقعا اگر مختلط بودن به قول آقايان تبعات منفي دارد!!!پس اينهمه محقق و فيلسوف و دانشمند و اديب كه در طول اين نزديك به يك قرن تأسيس دانشگاه به معني مدرن آن در ايران،پرورش يافتند از كجا آمدند؟!!!لطفا به اصل بپردازيم و فروعات را وانهيم براي فرعيّون...
  • بدون نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    5 0
    مــــخــالفــم ! من و سایر دوستانم!
  • بدون نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    5 0
    با سلام دختر من با رتبه 384در کنکور سال گذشته قبول شدبا اینکه در بهترین دانشگاهها می تونست ثبت نام کنه اما بخاطر اینکه خودمون در قم هستیم در دانشگاه دولتی قم ثبت نام کردمتأسفانه در اینجا اساتید هم تفکیک جنسیتی شده اند وتا جاییکه ممکنه برای خانم ها از اساتید خانم استفاده می کنند واین امر باعث محرومیت آنان از بسیاری از اساتید با تجربه وسر شناس شده است.لطفا منعکس بفرمایید.دانشگاه قم-رشته ادبیات
  • سعید IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    3 0
    مخالفم
  • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    3 0
    این نقض آشکار حقوق انسانی است کشور پر از مشکلات اساسی است برید اونا رو حل کنید لطفا
  • مهدی US ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    3 0
    تاسف تاسف تاسف
  • علی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    3 0
    یعنی واقعا اگه پسرا و دخترا تو دانشگاه جدا شن تمام مشکلات کشور حله؟ این هم یه بهانه دیگه واسه بازی سیاسیشونه . خبر آنلاین خواهشا نظرمو انعکاس بده
  • پر درد IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 0
    منم با سولماز موافقم باید تا آخر عمر ادامه داشته باشه
  • كارمند IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    3 0
    حتما اين كاررو انجام بدين بعد بريد سراغ گورستانها كه حتما بايت تفكيك جنسي بشن چون خيلي واجب است
  • بدون نام A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    3 0
    بعد طالبان رو مگن متحجر!واقعا"که مسخراس!
  • بدون نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    3 0
    جاي تاسف دارد به جاي اينكه سعي در پرورش استعداد مردم تلاش كنند افكار مردم را به كجاها منحرف مي كنند
  • m IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    1 1
    با سلام خدا انسانها را از یک زن و مرد آفرید تا در کنار هم به رشد و تعالی برسند.به گمان اینجانب در کنار هم بودن زن و مرد نه تنها در دوران دانشجویی بلکه از دوران دبستان تا دانشگاه نیز ایرادی ندارد انچه مهم است تعلیم و تربیتی است که تعامل و ارتباط صحیح را به انسانها بیاموزد.چه بسیار مدارس و دانشگاههای تک جنسیتی که در کشور های غربی وجود دارد ولی بخاطر نگاه ناصحیح به ارتباط بین زن ومرد فساد و جنایت غوغا می کند.من با نظرات رئیس جمهور محترم موافقم.
  • ژولی پولی IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    1 2
    من دانشوی رشته کشاورزی هستم کلاس ما22دختر 5پسرهستیم از نظر علمی دخترها از پسرها خیلی قویتر هستن وپسرها از اطلاعات و علم دخترها خیلی استفاده می کنند.حیف نیست اقایون از این معلمان مجانی استفاده نکنند
  • مهران IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    1 3
    سلام واقعا جای تاسف دارد که اقای احمدی نزاد با تفکیک جنسییت در دانشگاه ها مخالفت نموده اند امروزه ما در جهان به عنوان یک کشور مسلمان الگو سایر کشور ها قرار گرفته ایم پس باید ابتدا خود را کاملا اصلاح کنیم و من فکر میکنم مخالفت اقای احمدی نژاد با این تفکیک جنسیت . مخالفت با شیوه پیامبر است و بنده شخصا به طور کامل با اقای علی مطهری موافقم و از ایشان تشکر میکنم
    • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
      1 1
      افرین
  • حمید IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    3 1
    مشکلی که وجود داره این هست که بچه ها در مهدکودک مختلط هستند و بعد 12 سال جدا از هم هستند و بعد در دانشگاه هم ناگهان مختلط میشوند خب این واقعا جور در نمیاد، باید دوران تحصیلات پایه هم مختلط باشد
  • برار IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    1 2
    موافقم این که اغلب مخالف این طرح هستندهم طبیعی است چون سالیان سال اختلات وجود داشته پس عادت شده است ازطرفی کشش بسوی جنس مخالف هم طبیعی انسانهاست بنابراین اغلب مخالف هستند مخالفان باید بگویند جدایی دختر پسرچه ضررهایی برای جامعه دارد؟آیاجدایی دوره دبیرستان ضرری به جامعه رسانده است؟
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    3 1
    اقا اصلا بياييد شرايط متاهل بودن رو براي ورود به دانشگاهها بگذاريد هر كس تو دانشگاه قبول شد با همسرش بياد اگه خواستن ميتونن پدر مادرشون رو هم بيارند با خودشون اينطوري هم محرم هستند هم چشم و دل سير هم دختر و پسر بصورت مساوي ميرن دانشگاه !!
  • سعید IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    4 1
    قبلا که می گفتن ازدواج دانشجویی حالا باید پسر با پسر ودختر با دخترووو... خودتونو گول نزنید چون اگه الان هم یه کم رقابت هست فقط از مختلط بودنه مگه تو دبیرستان تولید علم کردید که حالا ...
  • بدون نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    5 0
    اجراي طرح تفكيك جنسي مخالف نظر حضرت امام (ره )است واگرلازم بود همان اول انقلاب به دستور امام وشوراي عالي انقلاب فرهنگي انجام مي شد.
  • وحید DE ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    4 1
    حالا ما اینجا خودمونو می‌کشیم و می‌گیم که مخالفیم مگه اصلا نظر مردم مهمه؟!‌ کی به نظر مردم اهمیت داده اند که این دومیش باشه؟
  • بدون نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    6 1
    صددرصد مخالفم با این طرح آبکیه سیایسه غیرکارشناسی.
  • کاربر IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    5 1
    در برخی شهرها که تفکیک جنسیتی بیشتری وجود دارد زنها امنیت ندارند در خیابان حتی راه بروند . شترسواری .... که نمیشه .یا بگید زنها بشینین تو خونه بیرون نیان که البته ته دلتون همینه اما روتون نمیشه یا افکار متحجر رو نکنید سوژه روز مملکت بجاش به فکر پیشرفت جامعه باشید که اگه برای همه کار باشه همه منزلت اجتماعی خواهند داشت ووقتی آدما منزلت اجتماعی داشته باشند لباسشون هم متناسب با شخصیتشون میشه بجای پرداختن به آرایش و ... به کارشون و زندگیشون توجه می کنند
  • بدون نام CA ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    6 1
    این کار پاک کردن صورت مسئله است هرچند کامل هم نمیشه پاکش کرد وگندش ازاون طرف صفحه بیرون خواهد زد .... به جای این کار اگر مشکلی وجود داره باید به ریشه یابی علمی پرداخت ....ضمنا بد نیست که اولویت دهی بشن مشکلات جامعه . مردم تو فقر روز افزون دست وپا می زنن آقایون نماینده سرشون با این جور طرح ها گرم کردن ... حلالشون نباشه نونی که سر سفرهاشون میبرید .....
  • تیمسار IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    2 2
    آقا عالیه، فقط یه کم وقتشو بیشتر کنید.
  • حمید فومنی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    5 2
    به نظر من تصویب این طرح توهین به همه دانشجوهاست!!! اتفاقا دانشجوهای ما خیلی فهیم تر و با ایمان تر از خیلی مدیران عالیرتبه هستند که اینها نگرانشون هستند با این قانون های مسخره!!!!!
  • فضل الله جعفری IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
    6 1
    تفکیک جنسیتی یه کار عبثه حتی از دوران اول هم کار بیفایده از زمان کودکستان باید مختلط باشه تا اینقدر نسبت به جنس مخالف حساسیت نشون ندن
  • مخالف IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
    4 2
    مخالفم
  • damoon KW ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
    5 2
    مخالفم صد در صد.
  • omid IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    6 2
    به فکر نان شب مردم باشید چیزهای جالب تری برای سر گرم کردن مردم هست!
  • غزل IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    5 3
    من یکی از دانشجویان دانشگاه قمم ، توی دانشگاه ما دخترا و پسرا جدان این موضوع باعث شده که هم دخترا و هم پسرا نسبت به هم حریص بشن به گونه ای که در تنها مکان دانشگاه که محل برگزاری همایشهاست تعداد بیشماری بلوتوث روشنه و البته تعداد دوستی بین دخترها و پسرها هم خیلی زیاده پیشنهاد میکنم قبل از اجرای این کارهای غیرعالمانه سری به دانشگاه قم بزنید و نتایج این طرح را ببینید .
  • حجاب IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    1 3
    تو رو خدا یکم فکر کنین بعد طرحی رو اجرا کنید.
  • sarallah IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    4 7
    من کاملا موافق این طرح هستم چرا؟ چون در دانشگاه خود ما یعنی دانشگاه قم این طرح سالهاست که اجرا شده نه مشکل علمی بوده نه مشکل دینی . از نظر علمی یکی از دانشگاههایی هستش که همیشه در آزمون ارشد قبولی بالایی داشته. از نظر دینی هم که قم ثابت شده است.لطفا دانشگاهها را برای دل حضرت مهدی (عج) و حضرت آقا جدا کنید
  • اميرعلي IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    1 3
    بجاي اين كار جلوي ابتذال را بگيرند از طريق درستش نه زنداني كردن .
  • محمدامین IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    2 6
    خدایی دم هر کی این طرحو داد گرم.دیگه تو دانشگاهها گندش در آوردن.جا برا نفس پاک کشیدن نیست.اونایی که نظرات عالمانه!میدن و میگن با این کار مخالفن قطعا خودشون از این فضا دارن لذت میبرن.واگرنه همشون خیلی خوب میدونن که این هیچ توهینی به شما نیست.داداش جان بچت نمیتونی نظر منطقی بده حرف کلیشه ای نزن.این قدر هم یاوه نباف.توهین...!درضمن من خودم دانشجو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستم.
  • ابوالفضل IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    2 8
    سلام به نظر من این طرح باید از خیلی وقت پیش اجرا میشد یه نگاه به وضع دانشگاهها بندازین همه چیرو متوجه می شین یه عده پسرودختر ولنگاروعلاف از این وضع سواستفاده می کردن اونایی که مخالفید توروخدا کم ژست آدمای روشنفکرو بگیرید حالم از همتون به هم می خوره
  • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    5 0
    من تا حدودی مخالف و تاحدودی موافقم به نظرمن همه چیزبستگی به خودادم داره کسی که بخواد کاری و انجام بده میده هرچیزی شعوروجنبه خودادم بستگی داره
  • بدون نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    1 3
    مگه محیط دبیرستان و راهنمایی خیلی خوبه من خودم امسال ازدبیرستان فارغ التحصیل شدم.با قاطعیت باید بگم وضع مدارس واقعا بده... اگه دانشگاه هارو بخوان جداکنن چه فرقی میکنه باید یه فکراساسی کردچراکشورهای دیگه این مشکل روندارن خانواده ها و جامعه بایدازابتداکه دو جنس همدیرگرروشناختن نحوه ی برقراری رابطه رااموزش بدهند تا انقر فسادزیادنشه. اگه به همین روال جلو بریم وای به حال جوونهای بعدازما....
  • بدون نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    1 21
    من فکرمیکنم که عده ای دارن زیادی شلوغ میکنن حتمادانشجوها کارایی میکنن که تصمیم به انجام این کار گرفتن ما بایدخودمونواصلاح کنیم.اتفاقا برای بعضیهاکه سواستفاده میکنن خوبه .مگه زن و مردچه فرقی با هم دارن هممون یه زمانی ازدواج میکنیم.درضمن ما چه نظربدیم چه ندیم هیچ سودی نداره S.E
  • بدون نام US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
    1 2
    مردان مریخی زنان ونوسی!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    5 2
    بااین طرح وضع دانشگاهها بهتر نمیشه هیچ بدتر هم میشه به نظر من عوض اینکه زور بگن بیان فرهنگ سازی کنن و به پسرا و دخترا یاد بدن که چه جوری باید باهم برخورد کنن تا یه رابطه سالم داشته باشن و بقیه کشورهای نامسلمون هم یاد بگیرن که فقط با وجود اعتقادی مثل اسلام میشه که دختر و پسر در کنار هم ارتباط سالم داشته باشن.
  • دانشجو IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    3 3
    واقعا متاسفم.راستش تقصیر دانشجوها هم هست... قبول کنید همه شعور لازم و برای این جمع مختلط نداریم.اگر چه با این طرح مخالفم اما تقصر از ما دانشجوهاست..واقعا باید تاسف خورد واسه دختر پسرهایی که تو جامعه به اصطلاح اسلامی کارهایی می کنن که باعث میشه این ننگ در جهان به وجود بیاد که ما رو از هم جدا کنن.... البته اینو هم بگم.این تفکیک صورت بگیره فساد و روابط به خارج از دانشگاه کشیده میشه.بیرون هم که گشت ارشاد پس به منازل کشیده می شه و بقیه ماجرا بدون شرح....
  • بدون نام IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    1 4
    ببخشید از مسئولین سایت یه سوال دارم.الان نظر سنجی کردین اکثریت قریب به اتفاق مخالف بودن.حالا چی شد؟!یعنی دیگه اجرا نمی کنن؟!من جدیدا به این نتیجه رسیدم که نظرم مهم نیست شاید تا چند ماه قبل موافق سرسخت همه چیز بودم.اما الان از خودم نا امیدم. این چه حرکاتیه آخه؟
  • محمد IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    8 3
    نه. نه .نه .نه .نه .نه .نه .نه .نه .نه. نه. نه. نه .نه . مــــــــــــــــــخــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــفـیـــــــــــــم
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    4 19
    تفکیک جنسیتی کار خیلی خوبیه و باید انجام بشه به هر قیمتی حالا هر کسی میخواد هر بهانه ای بیاره واسه خودش میگه اینم خودش یه قدم برای حفظ ارزش های انقلابه که باید برداشته بشه.