مهر نوشت:

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نگاه سپاه به اجرای پروژه‌های اقتصادی همواره نگاهی جهادی بوده است، از تحویل پروژه‌های فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در آذر ماه امسال خبر داد.

سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری در خصوص میزان پیشرفت پروژه های پارس جنوبی که بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است، عنوان کرد: نگاه سپاه به اجرای پروژه‌های اقتصادی همواره نگاهی جهادی بوده است و تنها تفاوتی که می شود بین مجموعه سازندگی سپاه با مجموعه‌های دیگر قائل شد، افزایش سرعت اجرای پروژه‌‌های مورد نظر است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی تا حد ممکن سرعت اجرای پروژه های اقتصادی افزایش پیدا کرده است، گفت: بالا بودن سرعت اجرای پروژه های اقتصادی هم به نفع سپاه و هم به نفع کارفرما (دولت) است،  چراکه هم پروژه‌ها سریعتر به بهره برداری می‌رسند تا مردم از منافع آن بهره ببرند و هم اینکه افزایش سرعت در اجرای پروژه‌های اقتصادی موجب کاهش هزینه ها می شود.

سردار جعفری با بیان اینکه در حال حاضر پیشرفت پروژه‌های فازهای  15 و 16 پارس جنوبی نزدیک به 75 تا 80 درصد است که این پروژه‌ها تا آذرماه به اتمام خواهد رسید، گفت: سپاه کمتر از یکسال است که اجرای پروژه های فازهای 23، 24 و 25 پارس جنوبی را به دست گرفته که تاکنون ازپیشرفت خوبی برخوردار بوده است.   وی تصریح کرد: پیشرفت پروژه های فازهای 23، 24 و 25 پارس جنوبی به میزانی است که حتی سپاه جلوتر از برنامه زمان بندی شده اجرای این پروژه‌ها قراردارد وانشاءالله این پروژه‌ها در زمان مقرر به اتمام خواهند رسید.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیکار IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 0
    تا اونجا که یادمه حدود یک سالو نیم پیش قرارگاه سازندگی خاتم از پروژه فازهای 16 و 15 کتاره گیری کرده بود. درسته؟؟ ولی مثل اینکه من اشتباه می کنم چون هنوز پیشرفت پروژه توسط قرارگاه خاتم داره اعلام میشه!!