مجیدی با پرسپولیسی سابق دست به یقه شد!/عکس

ورزش سه نوشت: دقایق پایانی نیمه اول بازی استقلال و گل گهر بسیار پر تنش دنبال شد؛ درگیری عجیب مدافع گل گهر با برادران مجیدی مهمترین تنش این لحظات بود.

نیمه اول دیدار تیم های استقلال تهران و گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. پنج دقیقه پایانی نیمه اول این دیدار که حساس ترین تقابل هفته به حساب می آید، بسیار پر تنش دنبال شد و در کنار دو پنالتی، یک درگیری شدید هم شاهد بودیم که البته ختم به خیر شد.

بیژن حیدری در دقیقه ۴۴ یک ضربه پنالتی برای گل گهر اعلام کرد که صادقی این پنالتی را به تیر کوبید. چند دقیقه بعد استقلالی ها صاحب یک پنالتی شدند که فروزان آن را گرفت اما یامگا در ریباند توپ را گل کرد تا میزبان با پیروزی راهی رختکن شود؛ در فاصله کوتاه بین این دو پنالتی، درگیری شدید یاد شده را شاهد بودیم.

مجیدی با پرسپولیسی سابق دست به یقه شد!/عکس

لحظاتی بعد از خراب شدن پنالتی گل گهر، توپ از خط طولی زمین به نفع گل گهر به بیرون رفت؛ فرهاد مجیدی که در کنار زمین حضور داشت، توپ را کنترل کرده و در اختیار گرفت و در این حین محمدرضا خانزاده برای پرتاب توپ به سمت مجیدی آمد و در حالی که انتظار داشت، سرمربی حریف توپ را در اختیارش قرار دهد، پس از خودداری مجیدی از رها کردن توپ با او درگیر شد. در حالی که می رفت این درگیری به جاهای باریک کشیده شود، فرزاد مجیدی از راه رسیده و با خانزاده دست به یقه شد.

مجیدی با پرسپولیسی سابق دست به یقه شد!/عکس

درگیری به وجود آمده باعث متوقف شدن بازی برای چند دقیقه شد؛ در این لحظات بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم خیلی زود وارد عمل شده و سعی در آرام کردن طرفین درگیری داشتند. بازیکنان گل گهر خانزاده را که حسابی از دست مجیدی شاکی بود از محل دور کردند و فرهاد مجیدی هم توپ به دست مشغول دعوت کردن برادرش به آرامش بود. تصمیم داور برای این صحنه، نشان دادن کارت زرد به هر سه نفر بود؛ برادران مجیدی و مدافع گل گهر با کارت زرد جریمه شدند و درگیری با عذرخواهی خانزاده از فرهاد و به آغوش کشیدن او به پایان پایان رسید.

این صحنه یادآور درگیری معروف پپ گواردیولا (سرمربی وقت بارسلونا) با کریستیانو رونالدو (ستاره آن روزهای رئال) در فصل ۱۱-۲۰۱۰ بود؛ جایی که خودداری پپ از دادن توپ به کریس در کنار زمین، درگیری نسبتا شدید این دو با یکدیگر را به همراه داشت که  باعث شد بازیکنان بارسا در حمایت از سرمربی شان ستاره حریف را احاطه کرده و از او زهر چشم بگیرند.

مجیدی با پرسپولیسی سابق دست به یقه شد!/عکس

مجیدی با پرسپولیسی سابق دست به یقه شد!/عکس

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1609952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    14 18
    مجیدی استاده به آشوب کشوندن بازیه