محسن یحیوی مدل کارآمد برای وحدت اصولگرایان را مدلی دانست که هریک از گروه​ها بر اساس وزن خود کاندیدا داشته باشند.

این عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مدل طراحی شده 2+6+4+3 (کمیته 15 نفره) برای وحدت اصولگرایان، به خبرآنلاین گفت: این مدل برای وحدت اصولگرایان مدل خوبی است که می​تواند تقریبا زمینه وحدت اصولگرایان را فراهم کند. زیرا سه نفر اول مورد وثوق هستند و اعضای جامعتین به دلیل همراهی خوب اصولگرایان با روحانیت می​توانند بسترساز وحدت باشند .

وی افزود: فارغ از این گروه هفت نفری، دو گروه 6 و 2 نفره هم هستند که گروه 6 نفره از سوی جبهه متحد متشکل از جبهه پیروان خط امام و رهبری، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با جمعیت رهپویان و ائتلاف رایحه خوش خدمت یا همان حامیان دولت، است.  قرار بر این است که در نهایت 2 نفر هم از سوی آقایان لاریجانی و قالیباف در این کمیته حضور یابند.

این فعال سیاسی در ادامه افزود: به نظر می​رسد که باید تجدید نظری در مورد این گروه 6 نفره صورت بگیرد، زیرا سه ضلع موجود در جبهه پیروان، از وزن یکسانی برخوردار نیستند. همچنانکه جبهه پیروان خط امام رهبری از وزن بسیار زیادتری برخوردار است و شامل 14 حزب و گروه اصولگراست. در حالی که دو ضلع دیگر، از چنین وزنی برخوردار نیستند. به عبارت بهتر نباید تعداد افراد حضور یافته از سوی این تشکل با سایر تشکل های​جبهه متحد همسان باشد.

یحیوی با بیان اینکه برخی از شایعات مبنی بر حضور آقای جنتی در اِین کمِیته مطرح شده است، ادامه داد: اما این حضور با توجه به جاِیگاه رسمی ایشان در انتخابات بسیار شبهه انگیز است و شائبه جانبداری از اصولگرایان را در انتخابات مطرح می​کند که به مصلحت نیست .

29214/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =