خدمات‌رسانی در شهر جدید مهرگان افزایش می‌یابد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: با تصویب شهر جدید مهرگان در شورای عالی معماری و شهرسازی، امکانات و خدمات رسانی در شهر مهرگان افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی رجحانی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین روز سه شنبه درباره اقدامات انجام شده برای تصویب ناحیه شهری مهرگان به عنوان شهر جدید در شورای عالی معماری و شهرسازی اظهارکرد: یکی از نواحی پرچالش استان منطقه شهری مهرگان بود که از ابتدای استقرار تیم جدید مدیریتی استان به آن توجه شده بود و خوشبختانه نتیجه مطلوب هم اتخاذ شد.

وی افزود: موضوع شهر شدن مهرگان از قبل هم مطرح بود ولی در وزارت راه و شهرسازی مخالفانی داشت که موفق شدیم با تبیین دقیق تر نیازهای منطقه و نیازهای ضروری آن برای توسعه زیرساخت و ارتقاء کیفیت زندگی و انجام تدابیر فنی آن را با حضور وزیر راه و شهرسازی به تصویب رسانده و با طی مراحل اداری شهر جدید مهرگان تأسیس و مشکلات مردم با سرعت بیشتری برطرف خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: عمده مشکل این ناحیه تأمین زیرساخت ها و امکاناتی بود که با اعتبارات محدود دولتی این مسیر به کندی طی می شد و شهروندان آن ناحیه دچار مشکلاتی شده بودند.

رجحانی اضافه کرد: با تبدیل شدن به شهر جدید یک نظام مدیریتی جدید در آنجا مستقر می شود و امکانات و خدمات رسانی را فراهم و تسریع می کند و این کار نوید بخش این است که از ابتدای سال ۱۴۰۱ خدمت رسانی سریعتری را در آن ناحیه داشته باشیم.

وی اظهارکرد: در کنار شورای شهر و شهرداری یک نظام مدیریتی شرکتی هم در آنجا ایجاد خواهد شد تا فرآیند خدمت رسانی تسریع یابد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =