بهاره رهنما و لیلی رشیدی در کارگاه‌های انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان مدرس شرکت می​کنند تا کودکان 8 الی 12 ساله را آموزش دهند.

به گزارش خبرآنلاین، انجمن کودکان و نویسندگان ایران تصمیم گرفته کارگاه​های تابستانی را با عنوان«کلاس- بازی​های حسن کچل» برگزار کند. 

در این کلاس​ها ترکیبی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی هنری و ادبی به عنوان مدرس حضور دارند. این کلاس-بازی‌ها،  هفت موضوع، - از تئاتر و قصه‌گویی گرفته تا دوره‌ی فلسفه برای کودکان و آموزش مهارت​های زندگی- را شامل می‌شود.

به جز لیلی رشیدی و بهاره‌ رهنما، محمدرضا شمس، آرمان آرین، آیدا ابوترابی، حسین شیخ‌رضایی، حسین اسکندری، علی‌اصغر سیدآبادی و آیدا ابوترابی نیز مدرسان حاضر در این کلاس‌-بازی‌ها هستند.

این کلاس​ها عناوین متفاوتی چون «من زمین را دوست دارم» (محیط زیست)، «یه کمی فکر کنیم هم بد نیست» (فکر و فلسفه)، «پر سیمرغ را آتش بزنیم» (شاهنامه خوانی)،  «می‌خواهیم شکل خودم زندگی کنم» (مهارتهای زندگی)، «قصه‌های جادویی بشنویم» (قصه‌های شگفت‌انگیز اسطوره‌ای و مدرن)، «با هم بخندیم» (کلاس‌_بازی طنز)، «داستان بازی کنیم» (کارگاه قصه) و باالاخره «اگر جای کس دیگری زندگی کنم» (کلاس تئاتر)، دارند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =