علیرضا دبیر به فدراسیون رسول خادم بودجه نمی‌داد!

رئیس فدراسیون شمشیربازی خطاب به دبیر گفت: خود شما گفتید به کشتی نباید بدهید. یک روز در هیات اجرایی که آقای هاشمی رییس کمیته بود و آقای دبیر نایب رییس بود، من و علیپور هم عضو هیات اجرایی بودیم یک روز نشد که دعوای ایشان را با خادم نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جریان برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک علیرضا دبیر دوباره با اعضای کمیته ملی المپیک درگیر شد! و همین اتفاق باعث اعتراض بسیاری از حاضران در جلسه شد.

علیرضا دبیر خطاب به باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: سال ۹۶ بودجه کشتی ۵ میلیارد بود که من نایب رییس بودم. شما اول سال کردید ۲ میلیارد من حال خادم را گرفتم یا شما؟ ذهن من مثل کامپیوتر است و همه چیز را ضبط می کند.

باقرزاده گفت: خود شما گفتید به کشتی نباید بدهید. یک روز در هیات اجرایی که آقای هاشمی رییس کمیته بود و آقای دبیر نایب رییس بود، من و علیپور هم عضو هیات اجرایی بودیم یک روز نشد که دعوای ایشان را با خادم نداشته باشیم. هر روز جر و بحث بود. من یک سوال دارم کسی جواب من را نداده است.

علیپور: دبیر بودجه خادم را کم کرد!

محمد علیپور عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: ۵۰ تا ۵۱ فدراسیون داریم. آقای دبیر به عنوان رییس از بودجه دفاع می کنید، حقتان است و گفتید نماینده ۵۰ فدراسیون هستید. وقتی نایب رییس کمیته بودید و آقای خادم بودجه می آورد موافقت می کردید؟ نمی کردید! آقای باقرزاده شاهد هستند.

باقرزاده عنوان کرد: آن زمان بودجه ۵ میلیاردی کشتی را به ۲ میلیارد تبدیل کردید. وقتی کیومرث هاشمی رییس کمیته بود من و آقای علیپور عضو هیات اجرایی بودیم یک روز نشد دعوای دبیر و خادم را نداشته باشیم.

صالحی امیری به میان حرف باقرزاده آمد و گفت صلوات بفرستید.

بیشتر بخوانید:

اخراج یک بایرنی به اتهام نژادپرستی

دبیر دوباره با اعضای کمیته ملی المپیک درگیر شد!

اعلام هزینه‌های کمیته ملی المپیک در ۴ سال گذشته/عکس

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    9 0
    اگه صحت داشته باشه که دبیر بودجه خادم رو کم می‌کرده واقعا باید به ذاتش شک کرد