۰ نفر
۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰

ایسنا نوشت:

یک مقام پلیس عراق اعلام کرد: براثر دو انفجار همزمان در بغداد بیش از 140 تن کشته و زخمی شدند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه سومریه نیوز عراق، یک مقام پلیس اعلام کرد:‌ آمار اولیه تلفات دو انفجار در شمال بغداد 140 کشته و زخمی اعلام شد که یک انفجار توسط عامل انتحاری صورت گرفت که خود را در نزدیکی شهرداری شهرستان التاجی در شمال بغداد منفجر کرد. آمار تلفات این انفجار 90 کشته و زخمی اعلام شد. این مقام که خواست نامش فاش نشود، گف: آمبولانس‌ها بلافاصله در مکان انفجار حاضر شدند. منابع پزشکی همچنین اعلام کردند که انفجار دیگری منزل استاندار دیوانیه را در 180 کیلومتری جنوب بغداد هدف قرار داده بود.

درپی دو انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی منزل سالم حسین علوان، استاندار دیوانیه درمنطقه الصوب الصغیر درمرکز شهر، بیمارستان دیوانیه صبح امروز 22 کشته و 35 زخمی را که اکثرشان نیروی پلیس بودند پذیرش کرد. یک مقام پلیس دیالی نیز از دستگیری 22 مظنون تروریست در مناطق مختلف این استان خبرداد.
5151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 0
    آمار و ارقام نشان میدهد که عراق به مرحله سرنوشت سازی رسیده است .منابع غربی گزلارش میکنند که صدام حسین و حزب بعث همچنان محبوب اکثریت مردم عراق هستند .این مسئله نشان میدهد که مزدوران غرب که خود عراقیها به آنها بوزینه خطاب میکنند جز فرار و یا کشته شدن راهی دیگر ی ندارند