۰ نفر
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
زمین‌خواری ۴۸ میلیاردی در ارومیه کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از کشف بیش از ۱۶ هزار متر زمین خواری و جلوگیری از تصرف اراضی ملی به ارزش بیش از ۴۸ میلیارد ریال در ارومیه با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سرهنگ ایرج حسنخانی در تشریح جزیئات این خبر، گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، طرح مقابله با پدیده زمین خواری در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات و بازدیدهای میدانی و بررسی اسناد، مدارک و استعلامات لازم و همچنین هماهنگی با مرجع قضائی، نسبت به کشف بیش از ۱۶ هزار متر زمین خواری در حاشیه شهرستان ارومیه اقدام کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شد، بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش زمین رفع تصرف شده بیش از ۴۸ میلیارد ریال برآورد شده است.
حسنخانی در پایان با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌ها و ماموریت‌های پلیس است، گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ به ماموران  اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =