عضو مجلس خبرگان: اکنون فقط ۲ قطب حق و باطل، خودی و غیرخودی داریم

ایرنا نوشت: آیت اله فرحانی گفت: مشکل اصلی نظام این است که برخی مدیران میانی به اسلام اعتقاد ندارند و به نسخه غربی اقتصاد و فرهنگ ارتباطات و فضای مجازی اعتقاد دارند.

آیت اله عبدالکریم فرحانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: آمریکا دنبال تفاهم با ایران است و باید مطالبات ما را بدهد.

وی با بیان اینکه اکنون فقط ۲ قطب حق و باطل، خودی و غیرخودی داریم، ادامه داد: رفع تبعیض، ایجاد اشتغال،  تحقق عدالت و مبارزه با فساد توسط دولت انقلابی محقق می‌شوند.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری گفت: مشکل اصلی نظام این است که برخی مدیران میانی به اسلام اعتقاد ندارند و به نسخه غربی اقتصاد و فرهنگ ارتباطات و فضای مجازی اعتقاد دارند.

عضو مجلس خبرگان: اکنون فقط ۲ قطب حق و باطل، خودی و غیرخودی داریم

بیشتر بخوانید:

وی به بیانات مقام معظم رهبری با اعضای این مجلس اشاره کرد و افزود: درخصوص فرهنگ در فضای مجازی مشکل نرم افزاری داریم که مقام معظم رهبری از طلبه‌ها خواستند در این فضاها فعالیت کنند و در جنگ نرم شیوه‌ها را عوض کنند.

آیت الله فرحانی با بیان اینکه درخصوص مسائل فرهنگی از ظرفیت ملی نیز استفاده خواهد شد، گفت: در سال‌های گذشته که پیگیر مطالبات مردم دزفول درخصوص اشتغال و فرهنگ بودیم خواستار حضور رئیس جمهوری شدیم ولی محقق نشد.

وی افزود: برای نخستین  بار سه روز آیت الله رئیسی رئیس جمهور در اختیار خبرگان بود و با حضور وزیران مختلف به مطالبات نمایندگان مردم گوش دادند. 

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری سه بار در سال‌های ۸۵، ۹۵ و ۱۴۰۰ به علت اینکه مسوولان حرف ایشان را اجرا نکردند از مردم خوزستان عذرخواهی کردند.
وی بر ضرورت تحقق گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: استقرار نظام اجرایی فعال برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری است.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =