۲ نفر
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
لک یا گوهری؟ مساله این است!

ورزش سه نوشت: بازی در دروازه پرسپولیس یکی در میان شده و اینبار نوبت احمد گوهری بود که فرصت ضور در ترکیب این تیم را به دست بیاورد و البته در کسب کلین شیت ناکام ماند.

بعد از اتفاقات دیدار مقابل نفت آبادان و گل عجیبی در مسیر روزهای پر اشتباه خود دریافت کرده بود، هواداران پرسپولیس هجمه سنگینی علیه این دروازه بان شکل دادند که در نهایت حتی باعث واکنش داوود فنایی مربی دروازه‌بانان این تیم و عذرخواهی وی از هواداران تیمش شد.

در نهایت برای بازی با نفت مسجدسلیمان یحیی گل محمدی بار دیگر تصمیم به استفاده از احمد گوهری کرد که در اولین نمایش خود در ترکیب سرخپوشان چندان قابل اعتماد نشان نداده بود و استرس در عملکرد وی کاملا نمایان بود.

احمد گوهری که سابقه بازی در نفت مسجدسلیمان را در کارنامه داشت و حتی یک بار موفق به مهار پنالتی سیامک نعمتی در تقابل با پرسپولیس شده بود، اما در دقایق ابتدایی بازی کاملا با اعتمادبنفس نشان داد و هرچند موقعیت جدی روی دروازه‌اش شکل نگرفت اما توانست شرایط را به خوبی پیش ببرد. پرسپولیس اما در این بازی در شرایطی به برتری مقابل نفت مسجدسلیمان با دبل رضا اسدی دست یافت که احمد گوهری در جدی‌ترین موقعیت حریف دروازه خود را باز شده دید. این گل البته در شرایطی به ثمر رسید که او در مصافی تک به تک با پیمان میری مهاجم سرعتی نفت مسجدسلیمان مقصر نبود اما از حیث روحیه‌ای بعد از ناکامی بابت بسته نگه داشتن دروازه و کلین شیت، شاید اوضاع همچنان با ابهام بزرگی برای دربی همراه شود.

تصمیم پر ریسک یحیی گل محمدی برای تغییر دوباره در دروازه تیمش، اکنون ابهام بزرگی برای دربی برای هواداران این تیم و حتی استقلال شکل داده که از بین گوهری و حامد لک در نهایت چه کسی اینبار فرصت بازی خواهد یافت. گوهری در دو دیداری که در ترکیب سرخپوشان فرصت بازی یافته دو گل دریافت کرده و لک نیز مدت‌هاست که از فرم ایده آلی که از وی انتظار می‌رود فاصله گرفته و فاصله زیادی با آن دروازه‌بانی دارد که سهم پررنگی در صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ داشته است. انتقادات و هجمه‌های چند وقت اخیر در کنار نیمکت نشینی او در این بازی نیز شاید از حیث روحی او را با افت بزرگی نیز مواجه کند و شرایط را در حساس‌ترین دربی چند فصل اخیر، برای سرخپوشان سخت‌تر نیز کند.

در فاصله کوتاه باقیمانده تا جدال دو تیم استقلال و پرسپولیس که همه به نتیجه آن که می‌تواند سهم زیادی در مشخص کردن قهرمان این فصل داشته باشد، اذعان دارند باید دید یحیی گل محمدی و داوود فنایی چه تصمیمی برای انتخاب دروازه‌بان تیم خود خواهند داشت و حامد لک و احمد گوهری با چه نمایشی در تمرینات پیش از این بازی، به دنبال مجاب کردن کادرفنی برای حضور در آن دیدار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =