۱ نفر
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
عبور موفق حسینی از نحسی سیزده

ورزش سه نوشت: دروازه بان استقلال با یک هفته تاخیر، کلین شیت شماره چهارده خود را ثبت کرد.

در فصلی که استقلال شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد، سید حسین حسینی با درخشش خود در درون دروازه تیمش، نقش مهمی در موفقیت آبی ها داشته است. عملکرد خوب خط دفاعی و حسینی، استقلال را به تیمی تبدیل کرده که خیلی سخت گل می خورد؛ این تیم امشب هم مقابل صنعت نفت دروازه خود را بسته نگه داشت.

حسینی که هفته گذشته مقابل گل گهر، صدمین بازی لیگ برتری خود را برای استقلال انجام داد، در ثبت کلین شیت شماره چهارده این فصل ناکام بود. او پیش از آن دیدار، در چهار بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشته بود تا تعداد کلین شیت های خود را به عدد ۱۳ برساند. بعد از یک هفته وقفه اما گلر آبی ها با عبور از نحسی سیزده، برای چهاردهمین بازی دروازه خود را بسته نگه داشت.

شماره یک استقلال که در طول فصل با سیوهای خود بارها در نقش ناجی برای تیمش ظاهر شده، امشب مقابل صنعت نفت هم نمایش بدون اشتباهی داشت و موفق شد در روزی که شاگردان فرهاد مجیدی یک بار موفق به گلزنی شدند، با بسته نگه داشتن دروازه خود، نقش مهمی در پیروزی خانگی مقابل نفت ایفا کند.

حسینی در این فصل ۱۹ بازی برای استقلال انجام داده و تنها ۶ گل دریافت کرده است؛ او این تعداد گل را در ۵ بازی دریافت کرده و در ۱۴ بازی باقی مانده هیچ گلی دریافت نکرده است. سنگربان استقلال به دنبال شکستن رکورد ۱۸ کلین شیت نیلسون کوریا (پرسپولیس – لیگ چهاردهم) است و امید زیادی دارد تا تداوم همین روند، یکی از ملی پوشان ایران در جام جهانی قطر باشد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =