حوزه هنری بایدهنرمندان در طراز انقلاب اسلامی را پروش دهد

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: حوزه هنری باید بتواند با رویکرد جدید و انقلابی هنرمندان در طراز انقلاب اسلامی را پروش دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری  دردیداربا احسان قائدی رئیس حوزه هنری استان افزود  انتظار ما از این مرکز فرهنگی و هنری در استان این است  که با توجه به گستره مخاطبان عام تولیدات این مجموعه بتواند با هدف گذاری بلند مدت جهاد تبین را با زبان هنر بیان کند و بتواند از ظرفیت بلغوه هنرمندان استان برای شناساندن جهاد تبین در برنامه های اصلی تولید محتوا استفاده نماید.

وی یاد آور شد: حوزه هنری باید بتواند با رویکرد جدید و انقلابی هنرمندان در طراز انقلاب اسلامی را پروش دهد. و باید تلاش کنیم با زبان هنر و خلاقیت هنرمندان استان امید، و نشاط را هر چه بیشتر در جامعه افزایش دهیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری فناوری های، جدید فضایی مجازی و شناخت و بهره گیری از ظرفیت های آنها را از مهمترین موضوعات امروز جامعه عنوان وکرد و خاطر نشان کرد: حوزه هنری می توانند در تولید محتوا برای فضایی مجازی و فناوری های جدید دیگر را از گذشته بیشتر داشته باشد و بتوانند از ظرفیت های موجود هنرمندان استانی برای تولید محتوا در این فضا بهره گیرد.  

غلامعلی حیدری گفت:  استان چهارمحال و بختیاری در زمینه های دفاع مقدس از سرمایه های گران بهای برخوردار است که هنوز به طور کامل دلاور مردی های رزمندگان و فرماندهای استان در ۸ سال دفاع مقدس دیده نشده و با توجه به آثار قابل قبول حوزه هنری استان در بخش ادبیات پایداری باید در سال های پیش رو آثار بیشتری در این زمینه تولید شود و رزمندگان و ایثار این عزیزان به نسل های اکنون معرفی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری  افزود: استانداری استان همکاری لازم را با حوزه هنری در همه زمینه ها انجام خواهد داد و تلاش خواهیم کرد با مدیریت جدید این حوزه بتوانیم عنوان بهترین حوزه هنری استانها را در بین کشور داشته باشیم.

احسان قائدی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن معرفی تولیدات، آثار و خدمات حوزه هنری استان گفت: حوزه هنری استان از بودجه اندکی برخوردار است و توانسته با بودجه کم آثار هنری تاثیر گذار و با کیفیتی تولید کند.

قائدی اظهار داشت: متاسفانه حوزه هنری دارای ساختمان اداری و فرهنگی مجزا و متعلق به خود نیست و در خواست ما از مدیریت ارشد استان حمایت برای ساخت ساختمان جدید حوزه هنری استان است. که مراحل پیش از ساخت آن طی شده و فقط منتظر اختصاص بودجه است.

احسان قائدی رئیس حوزه هنری اظهار داشت: هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در رشته های مختلف هنری در کشور شناخته شده هستند و بیشتر آثار این هنرمندان در جشنواره های ملی و بین المللی سر آمد است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1611858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =