اجرای طرح کنترل مبدا و مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی در لرستان

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت : طرح کنترل مبدا و مقصد ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر همزمان با سراسر کشور در لرستان اجرایی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا عبدی در این رابطه گفت: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه سالجاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت و بنا به تاکید مسئولان ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مبنی بر پایش ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری پیش از اجرای طرح نوروزی و به منظور ارتقای ایمنی سفر، امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه در سراسر کشور به عنوان روز نمادین طرح کنترل مبدا و مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر نامگذاری و اجرایی شد.

وی گفت: در استان لرستان این طرح با همکاری فرماندهان پلیس راه و تشکل های صنفی برنامه ریزی و اجرایی شد تا با استفاده از حداکثر ظرفیت منابع انسانی و ماشین آلات به ویژه در شبکه راه های استان اقدامات گسترده ای در کنترل ناوگان عمومی صورت گیرد.

عبدی اظهار امیدواری کرد با همکاری پلیس و دستگاه های عضو کمیسیون ایمنی راه های استان و همدلی و رعایت نکات ایمنی توسط مردم در نوروز پیشِ رو سفری ایمن و مملو از آرامش برای هموطنان رقم بخورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1612360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =