۱ نفر
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
مالک متمول پاریس محروم می‌شود؟

ورزش سه نوشت: مالک و مدیرورزشی پاری سن ژرمن در آستانه محرومیت از سوی یوفا هستند

حذف پاری سن ژرمن به دست رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موجی از انتقادات را در پاریس به‌همراه داشت، از لئو مسی که رسانه‌های مختلف پس از بازی در برنابئو به آن اشاره کردند تا نیمار، ستاره‌ای که با عملکردی دور از انتظار در پارک دو پرنس ناامیدی هواداران پاری سن ژرمن را رقم زد.

اکنون ناصر الخلیفی جدیدترین فردی است که مورد خشم هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفته است. در بیانیه‌ای که امروز منتشر شد هواداران افراطی پی‌اس‌جی قصد دارند تا در بازی اخیر تیم‌شان مقابل بوردو نارضایتی خود را نسبت به مرد قطری نشان دهند.

الخلیفی که این شکست را ناشی از اشتباه داور برای عدم تشخیص خطای کریم بنزما روی دوناروما دروازه‌بان PSG می‌دانست، بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، صندلی خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ترک کرده و با عصبانیت به سمت رختکن داوران رفته است تا از او دلیل خطا نگرفتنِ حرکت بنزما را جویا شود، اما طبق ادعای خبرنگار شبکه موی استار رئیس قطری پاری‌سن‌ژرمن به‌حدی خشمگین بوده که از اتاقی دیگر متعلق به یکی از کارمندان باشگاه رئال مادرید سر در می‌آورد و بعد از آنهم به زحمت او را از محل خارج می‌کنند.

این اتفاق باعث شده تا حالا الخلیفی مالک و لئوناردو مدیرورزشی پاری سن ژرمن در آستانه محرومیت قرار بگیرند.

بر اساس گزارش اکیپ، قرار است کمیته انضباطی فیفا در تاریخ ۲۹ مارس (دو هفته بعد) تشکیل شود تا به موضوع اعتراض تند این دو رسیدگی شود و آنطور که رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند، نتیجه این جلسه محرومیت مالک و مدیرورزشی پاریسی‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =