۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
انگیزه‌های کمال برای درخشش در دربی

شماره یازده پرسپولیس انگیزه‌های زیادی برای درخشش در دربی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس که طی این فصل نیز توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد، در بازی هفته گذشته سرخپوشان برابر نفت مسجدسلیمان از سوی کادرفنی با استراحت مواجه شد تا با شرایط بهتری آماده دیدار دربی و تقابل با استقلال شود.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که نمایش موفقی چه در پست دفاعی و چه تهاجمی سرخپوشان با ثبت‌ گل‌های ارزشمند از خود به جا گذاشته، با انگیزه بالایی خود را مهیای جدال دربی کرده است؛ جایی که امیدوار است با نمایشی موفق در این جدال بتواند شرایط حضور دوباره‌اش در اردوگاه تیم ملی و در تفکرات دراگان اسکوچیچ را شکل دهد. بعد از دیدار این هفته لیگ برتر که مهمترین بازی آن دربی پرسپولیس و استقلال است، لیست تیم ملی مشخص خواهد شد و هافبک سرخ‌پوشان نیز امیدوار است همانند اردوی قبلی شانس دعوت دوباره به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ را برای خود فراهم سازد و به خوبی از اهمیت این بازی و نمایشی که در آن خواهد داشت، آگاه است.

کامیابی نیا که در این فصل نیز توانسته در نقش گلزن برای پرسپولیس ظاهر شود، یک جای خالی بزرگ در کارنامه خود می‌بیند که مربوط به گلزنی در دربی است. او در این بازی البته فرصت این را خواهد داشت تا مقابل آبی‌ها یک اتفاق مهم شکل دهد و نام خود را به عنوان گلزن این جدال تاریخی ثبت کند. تقابل ویژه او در خط میانی با مهدی مهدی پور نیز از دیگر انگیزه‌های این هافبک شماره ۱۱ خواهد بود و او امیدوار است با نمایشی برتر نسبت به هافبک مدعی آبی‌ها برای حضور در تیم ملی، شرایط را کاملا به سود خود و تیمش دنبال کند.

برای خواندن مشروح این گزارش اینجا را کلیک کنید.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =