دوئل شمشیربازان سابر ایران در جدول اصلی جام جهانی

رهبری، فتوحی و باهر ارسباران با صعود از جدول مقدماتی ،آنها همراه علی پاکدامن از امروز در جدول اصلی جام جهانی به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شمشیربازی  ملی پوش سابر  ایران از امروز در جام جهانی مجارستان در جدول اصلی  با رقبایشان دوئل می کنند.  ایران با 4 شمشیرباز  در این مسابقات دارد که  علی پاکدامن با ت رنکینگ 14 جهان ، دیروز استراحت داشت تا  رقابت‌هایش  را در جدول 64 نفره با مسابقه برابر جیووانی از ایتالیاشروع کند.

اما در پایان مرحله گروهی محمد رهبری با 4 پیروزی و 2 شکست، محمد فتوحی با 3 پیروزی و 3 شکست و فرزاد باهر ارسباران با 4  پیروزی و 2 شکست از جدول مقدماتی صعود کردند.

در جدول حذفی  فرزاد باهر با نتیجه  15 بر 8 سانتیاگو مادریگال از اسپانیا  را شکست داد. در ادامه هادسون سانتانا از پورتوریکو را 15 بر 6 شکست داد. وی فردا در جدول 64 نفره برابر ماکسیم از فرانسه قرار می‌گیرد.

محمد رهبری ابتدا برابر نظربی ستارخان از قزاقستان با نتیجه 15 بر 2 پیروز شد. سپس شیدو تسوموری از ژاپن را 15 بر 8 شکست داد. وی باید فردا در جدول 64 نفره با هومر آمریکایی روبه رو شود.

محمد فتوحی در نخستین دیدار خود در جدول حذفی مقابل  گالریل فوچینی از ایتالیا 15 بر 13 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت و در رده صد و سیزدهم ایستاد.

رهبری و باهر در صورت پیروزی در این مرحله باید در جدول 32 نفره با هم دیدار کنند.

بیشتر بخوانید

251253

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =