۵ نفر
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
گل محمدی تا این لحظه قصد بازگشت ندارد

خبرورزشی نوشت: با وجود رد استعفای سرمربی پرسپولیس توسط باشگاه اما پیگیری‌ها نشان از این دارد که وی قصدی برای بازگشت ندارد.

درحالی که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماس شبانه اش در شب گذشته با یحیی گل محمدی به وی اعلام کرده که به وی بابت عصبانیتش حق می‌دهد و بعد از چند روز استراحت باید به تمرینات بازگردد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که یحیی گل محمدی به هیچ عنوان تمایلی برای بازگشت ندارد.

گویا وی به مدیرعامل باشگاه هم اعلام کرده که بهتر است به فکر مربی باشند. او در صحبت‌هایش تاکید کرده که این اتفاق برای پرسپولیس می‌تواند مفیدتر باشد چرا که گل محمدی به این باور است در فصل جاری اراده‌ای برای قهرمان شدن استقلال وجود دارد و از هر راهی استفاده می‌شود تا به پرسپولیس ضربه بزنند و به همین دلیل جدایی از جمع سرخپوشان را بهترین راحل می‌داند تا بلکه در بازی‌های آینده این تیم کمتر مورد قضاوت‌های اشتباه داوران و مسائل دیگر قرار گیرد. 

سرمربی پرسپولیس معتقد است اتفاقات مدیریتی برای این باشگاه و نداشتن کارگزار مالی در ایامی که گذشته باعث تضعیف تیمش شده و او نتوانسته گزینه‌های مورد نیازش را در نقل و انتقالات جذب کند. از سویی بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی هم مزید بر علت شد تا شرایط اردوگاه سرخ راضی کننده نباشد. 

یحیی گل محمدی تاکید دارد که توقعات از شرایط تیم روی او بالاست و وی باید به تنهایی به جنگ این مشکلات برود. با جمیع این شرایط به درویش اعلام کرده نمی‌تواند برگردد و با بازگشتش تیم اذیت می‌شود. او می‌خواهد چند وقتی دور از فوتبال باشد و استراحت کند.  

بیشترین دلیل فشار عصبی به گل محمدی در دربی نحوه انتخاب سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور بوده است. ظاهرا باشگاه پرسپولیس بارها در تماس با مسئولان فدراسیون اعلام کرده اند که سیدعلی به دلیل رابطه خوبی که پیش از این با مدیرعامل باشگاه استقلال در سازمان ورزش شهرداری داشته نباید به عنوان داور این مسابقه انتخاب می‌شده است اما مسئولان فدراسیون و البته کمیته داوران بدون در نظر گرفتن اعتراض سرخ‌ها سیدعلی را به عنوان داور دربی انتخاب می‌کنند. این ذهنیت از سیدعلی و البته شیوه قضاوتش در دربی ۹۸ باعث شد تا سرمربی پرسپولیس به یکباره به شکل عجیبی از کوره در برود و رفتارهایی از خود نشان دهد که تا کنون انجام نداده بود. 

باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به تصمیمی که یحیی گل محمدی گرفته چطور می‌خواهد این موضوع را مدیریت کنند. 

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • siamak IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    7 7
    بابا مسعود رفته اینا انتظار دارن مثل دوران بابا مسعود هرکاری دلشون بخواد میتونن بکنن و کسی چیزی نگه....اگه این کار رو مجیدی کرده بود تا الان برکنار میکردنش ولی برای ایشون دعوتنامه هم میفرستن که ملادا ناراحت بشه ...
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    3 1
    بشنو ولی باور کن. بقول بیرانوندکجا چنین پول مفتی می دهند
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    8 5
    تو رو خدا برگرد و نشون بده بدون بابا مسعود هم میتونی جام بگیری. ناراحتیش از چیه ، طرف هنوز رو برانکارده میخواد بازیکن بدون انجام تشریفات بفرسته تو زمین، داداش اون فوتسال هست نه فوتبال، ثانیا اگر اراده بر قهرمانی استقلال هست ، در واقع تایید میکنید که قبلا هم اراده بر قهرمانی پرسپولیس بوده، پارسال تو جام حذفی هم همین و گفتی‌ . تمام داورهای ایران بدون استثنا کار داور و تیمش رو تایید کردن شما رفتی قهر چی داری برای خودت میگی
  • محمدی گنبد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    5 2
    چند جمله در خصوص دربی دارم این همه کارشناسی داوری و این همه آمار و ارقام که کی خوب بود و چی خوب بود و اگر تعویض اینجور میشد اینجوری میشد و اگر فلان کار اینطوری میشد اونطوری میشد و پنالتی و آفساید و مالکیت و همه به کنار‌ در کل تماشای بازی اگر به کار داور دقت کنید رفته رفته به انتهای بازی استرس داور بیشتر میشد که نتیجه لازم کسب نشده بود و فقط با زدن سوت پایان نفس راحتی کشید و با خود گفت: ماموریت انجام شد.
  • رضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    7 9
    اراده برای قهرمان شدن استقلال؟؟ اون وقت سالهای قبل کی ارداه میکرد پرسپولیس قهرمان بشه؟ اینکه به آلومینیوم و صنعت نفت باختید هم در راستای همون اراده است؟ بهانه نیار اقا یجیی . میبینی نمیتونی پا به پای استقلال بری جلو ، مسایل دیگه رو پیش میکشی.
  • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    7 2
    اینا اگر ۵ سال جای استقلال بودن چه میکردن.شرم باد. پنالتی بازی رفت و برگشت را برا استقلال نگرفتند بعد اراده ای وجود دارد؟؟؟