قسمت​های پایانی سریال «مختارنامه» قسمت​هایی تلخ است و مخاطبان این سریال در چهار قسمت آینده با اتفاق​های دردناک قیام مختار مواجه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سریال تلویزیونی «مختارنامه»، در قسمت 37 این سریال که روز جمعه 17 تیر پخش می​شود، مختار که پس از شهادت یاران نزدیکش همچون: کیان، بن کامل، احمر بن شمیط و... دست تنها مانده، گروهی از یارانش را به همراه ایرانیان باقیمانده در لشگر به سمت کوفه روانه می​کند تا مانع از شورش کوفیان شود.

 در میدان نبرد حروراء هم باقیمانده سپاه مختار با سپاه آل زبیر به فرماندهی مُهلب روبرو می​شوند که همین امر و حضور این فرمانده زیرک زبیری کار را برای یاران مختار سخت و مشکل می​کند.

 همزمان «ابن حر» نیز به دستور مصعب، میدان نبرد حروراء را به مقصد کوفه ترک می​کند. او در راه بازگشت به کوفه با همسر و دختر مختار مواجه می​شود و به اسارت سربازان زبیری در می​آید.

از این قسمت به بعد شهر کوفه نیز دستخوش تغییر و هرج و مرج شده و وضعیت برای مختار و یارانش در این شهر روز به روز بدتر می​شود و بار دیگر خانواده فرماندهان قیام مجبور به رفتن به قصر و پناه گرفتن در این مکان می​شوند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =