بازار گاوی شد/ خیز عجیب بیت‌کوین برای ورود به کانال بالاتر

اقتصادنیوز نوشت: بیت کوین دوباره برای ورود به کانال ۴۲۰۰۰ دلاری تلاش می کند و اتریوم هم فاصله زیادی با رسیدن به قیمت ۳۰۰۰ دلار ندارد.

بیت کوین امروز با افزایش قیمت حدود ۳ درصدی، در حوالی قیمت ۴۱۷۰۰ دلار معامله می شود. با رشد امروز، بازدهی هفتگی بیت کوین به ۶ درصد رسیده و فعلا خریداران هفته قبل در سود هستند.

معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۵ میلیارد دلار ارزش داشته و ارزش بازار آن هم ۷۹۱ میلیارد دلار است. 

بازار رمز ارزها به دست گاوها افتاد

بازار دوباره از دیروز به دست گاوها افتاده و خرس ها نتوانسته اند جلوی رشد قیمت را بگیرند. البته افزایش قیمت با شیب ملایم بوده و فعلا خریداران در حال تلاش برای رساندن قیمت به بالای ۴۲۰۰۰ دلار هستند. گرچه شب گذشته برای دقایقی قیمت به بالای ۴۲۰۰۰ دلار هم رسید اما فعلا ۲۰۰-۳۰۰ دلار با این مرز قیمتی فاصله دارد.

اتریوم در نزدیکی ۳۰۰۰ دلار

اتریوم هم امروز وضعیت خوبی دارد و بیش از ۵.۵ درصد رشد کرده است. با این رشد، بازدهی هفتگی ارز دوم بازار به مثبت ۱۳ درصد رسیده و عملکرد آن بهتر از بیت کوین بوده است.

اتریوم در روز گذشته دو بار تلاش ناموفق برای فتح کانال ۳۰۰۰ دلاری داشت و هر دو بار تا فاصله ۳۰ دلاری آن هم پیشروی کرد اما به قیمت ۳۰۰۰ دلار نرسید. هم اکنون نیز قیمت این آلت کوین حدود ۲۹۴۰ دلار است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۵ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۵۳ میلیارد دلار است.

اخیرا و با رشد قیمت اتریوم، اعلام شد که بیش از ۵۰۰ میلیون دلار اتریوم در روزهای اخیر از صرافی ها خارج شده است. در روز سه شنبه ۱۸۰ هزار واحد اتریوم از صرافی ها خارج شده که این بالاترین رقم در سال میلادی جاری است. داده های آماری بیانگر این نکته هستند که خروج اتریوم از صرافی ها، نشان دهنده امیدواری سرمایه گذاران به رشد قیمت است.

بیت کوین و اتریوم

همه مثبت هستند به جز ApeCoin

وضعیت آلت کوین ها هم امروز خوب است. به جز ApeCoin که ۷ درصد افت کرده، مابقی ارزهای موجود در فهرست ۵۰ ارز برتر، بازدهی مثبت داشته اند. بیشترین رشد امروز برای THORChain است که ۱۶ درصد افزایش قیمت داشته. پس از آن هم زی کش با رشد ۱۳ درصدی، بازدهی عالی داشته. ویوز، فانتوم و اتریوم کلاسیک هم دیگر ارزهایی هستند که در یک روز بازدهی دو رقمی داشته اند.

در نمای کلی بازار و در میان ۱۸۳۳۷ نمادی که سایت کوین مارکت کپ آن ها را پوشش می دهد، امروز بیشترین رشد را Titi Financial داشته که ۶۰۰ درصد بازدهی داده. پس از آن هم Louverture با بازدهی ۳۹۰ درصدی قرار دارد.

بیشترین افت در کل بازار هم مربوط به Londex است که حدودا ۱۰۰ درصد افت کرده. Avaxtars Token نیز افت ۹۰ درصدی را ثبت کرده است.

ارزش بازار به ۱.۸۸ تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد ۴ درصدی نسبت به روز گذشته، به عدد ۱.۸۸ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با رشد ۸ درصدی، عدد ۹۱ میلیارد دلار را نشان می دهد.

ارزش معاملات دیفای ۱۴ میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم ۷۶ میلیارد دلار معامله شده اند.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1614166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    11 1
    عزیزمن این آمار رو که خودمون هم میدونیم بیخودی با تیترهای ژورنالی وقت بقیه رو میگیری،اینا رو ننه بلقیس هم بلد هست شما اگر تحلیل گری لااقل یک قدم جلوتر از تریدرهای بازار رو تحلیل کن قربانت نقد پذیر باش