۱۳ نفر
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
ژاله صامتی، اهلِ کارِ خانه هم هست؟

احسان علیخانی با ذکر خاطره‌ای از پیگیری ژاله صامتی برای به انجام رسیدن کارهای خانه، از توجه او به اموری چون نظافت و پخت غذا حتی هنگامی که مشغول کار جلوی دوربین و روی صحنه تئاتر است، گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه‌برنامه نوروزی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی و حضور چهار داور این برنامه شامل ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی که قرار است در روزهای پیش رو فصل سوم این برنامه را داوری کنند، روی آنتن شبکه سوم سیما رفت. 

در بخشی از این برنامه، احسان علیخانی در مورد ژاله صامتی با ذکر خاطره‌ای از همکاری مشترک‌شان گفت: «خانم صامتی هر آنتراکتی که پیدا می‌کردند، وضعیت برنج را چک می‌کردند، آمار یخچال را دقیق داشتند، وضعیت اتاق دخترهایشان را می‌دانستند، همسر چه می‌کند، نظافت خانه چه‌طور است، واقعا برای من حیرت‌انگیز بود. الان به بینندگان بگویید شبِ عیدی چه کردید؟ خانه تکانی که نکردید؟!»  

صامتی جواب داد: «چرا! مگر می‌شود نکرد؟!»  

او در جواب این که «چه‌طور وقت کردید؟!» به شوخی گفت ما دکمه داریم می‌زنیم! و توضیح داد: «چند سال پیش خانمی مرا دید، سبزی گرفته بودم، گفت خانم شما سبزی هم می‌خرید؟! گفتم سبزی هم می‌خریم. گفت خودتان پاک می‌کنید؟! گفتم بله! گفت باورم نمی‌شود! گفتم همه آن کارهایی را که شما می‌کنید، ما هم می‌کنیم به اضافه این که روی صحنه هم هستیم.»  

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1614398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناهید و دوستان IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    5 30
    ما دوستش نداریم ...
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    8 1
    خیلی خانم خوبی ما دوستش داریم
  • پرپر IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    5 1
    خانم صامتی رو عشقه ،پرانرژی و همیشه خندون